Sports Βusiness

Το NBCU συνεργάζεται με το TikTok για τους Αγώνες του Πεκίνου!

tags :
Το NBCU συνεργάζεται με το TikTok για τους Αγώνες του Πεκίνου!
Η NBC Universal έκλεισε συμφωνία με την TikTok για τους Αγώνες του Πεκίνου του επόμενου μήνα, η οποία θα δώσει στους διαφημιστές τη δυνατότητα να πιλοτάρουν μια νέα, δημιουργική εμπειρία διαφήμισης στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με τον Ethan Craft της AD AGE.

Η NBCU επέλεξε την TikTok ως συνεργάτη της στους Ολυμπιακούς Αγώνες μετά από αίτημα για προτάσεις που υπέβαλε σε εταιρείες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης στα τέλη του περασμένου έτους.

Υπάρχουν σχέδια για την παραγωγή 30 νέων αναρτήσεων TikTok την ημέρα κατά τη διάρκεια των αγώνων σε όλες τις λαβές που ελέγχει, καθώς και για μια ζωντανή ροή τριών επεισοδίων που θα φιλοξενείται από έναν δημιουργό του TikTok που δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί.

Η επαληθευμένη σελίδα των Ολυμπιακών Αγώνων του NBC TikTok έχει επί του παρόντος 1,5 εκατομμύρια ακόλουθους και σχεδόν 40 εκατομμύρια συλλογικά «μου αρέσει» στα βίντεό της.

Οι Ολυμπιακοί διαφημιστές του NBC είναι οι πρώτοι που θα τους δοθεί η ευκαιρία να πιλοτάρουν νέες διαφημιστικές εμπειρίες στην πλατφόρμα TikTok που εκμεταλλεύονται αποκλειστικό Ολυμπιακό περιεχόμενο. Αυτές οι εμπειρίες θα εμφανίζονται στη σελίδα «For You» της εφαρμογής, η οποία επιμελείται με βάση τα συγκεκριμένα ενδιαφέροντα ενός χρήστη του TikTok.

 Ενώ η συνεργασία θα είναι προσαρμοσμένη στους Αγώνες του Πεκίνου, η NBCU ελπίζει - και μπήκε στη διαδικασία RFP αναμένοντας - ότι ο επιλεγμένος συνεργάτης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα παραμείνει κατά τη διάρκεια των επόμενων Ολυμπιακών Αγώνων όπως το Παρίσι 2024, το Milano Cortina 2026 και μετά. Η NBCU θα συνεχίσει να συνεργάζεται με πλατφόρμες όπως το Twitter, με το οποίο έκλεισε εκτεταμένη συμφωνία πέρυσι. Αυτή η συμφωνία περιλαμβάνει επίσης μια ζωντανή εκπομπή για το Twitter και highlights σε πραγματικό χρόνο.

Δημήτρης Μανάκος

www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης