Καρώ Σημαία

Formula 1,Καναδάς: «Εκατοστάρα» η Red Bull με... υπογραφή Φερστάπεν - Φοβερός αγώνας και δικαίωση για Λεκλέρ

Formula 1,Καναδάς: «Εκατοστάρα» η Red Bull με... υπογραφή Φερστάπεν - Φοβερός αγώνας και δικαίωση για Λεκλέρ
Καμία έκπληξη στην... κορυφή του Grand Prix στο Μόντρεαλ, με τον Μαξ Φερστάπεν να παίρνει ακόμα μια νίκη, με τη Red Bull να φτάνει πλέον τις 100! Μεγάλη έκπληξη ο Σαρλ Λεκλέρ που έκανε έναν απίστευτο αγώνα, ενώ οι Αλόνσο και Χάμιλτον συμπλήρωσαν τη δεύτερη και τρίτη θέση του βάθρου αντίστοιχα.


Ο Αγώνας


Ο Φερστάπεν εκκίνησε πολύ δυνατά και κρατήθηκε πρώτος, την ώρα που ο Χάμιλτον προσπερνούσε τον Τζορτζ Ράσελ για την δεύτερη θέση. Στους γύρους1 και 2, μόνο Λεκλέρ είχε καταφέρει να κερδίσει δύο θέσεις,ενώ παράλληλα έκανε ταχύτερο γύρο. 

Ήδη από τον τέταρτο γύρο, ο Αλόνσο άρχισε να... απειλεί το Βρετανό οδηγό της Μερσέντες επιχειρώντας να εκμεταλλευτεί το DRS του.

Στον 8ο γύρο ο Σάρτζαντ αναγκάστηκε να… αποχαιρετήσει πρόωρα καθώς το μονοθέσιό του παρουσίασε βλάβη στον κινητήρα με την κίτρινη σημαία να κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή της στον αγώνα.

 Στον γύρο 10, καταστροφή για τον Ράσελ και τη Μερσέντες! Ο Βρετανός διέλυσε την αεροτομή του μετά από σύγκρουση που είχε με τον τοίχο της πίστας. Μετά την είσοδό του στα pits ο ίδιος θέλησε να συνεχίσει και όχι να εγκαταλείψει, επομένως επέστρεψε στον αγώνα αφού πρώτα επιδιορθώθηκε το μονοθέσιό του. 

Οι Φερστάπεν, Χάμιλτον και Αλόνσο συμπλήρωναν μέχρι εκείνη τη στιγμή την αρχική τριάδα με τον Λεκλέρ να πλησιάζει έχοντας σκαρφαλώσει στην τέταρτη θέση. 

Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ βγήκε χαμένος από το pit stop που έκανε και βρέθηκε στην 15 θέση, πολύ μακριά από την περιοχή των πολύτιμων βαθμών.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε εκτός πίστας και ο αγώνας ξεκίνησε ξανά με τον Φερστάπεν να υπερασπίζεται την πρώτη θέση. Ο ομόσταβλός του, Σέρχιο Πέρεζ είχε φτάσει στο P6.

Στον 23ο γύρο, επικές μάχες μεταξύ των δύο παγκοσμίων πρωταθλητών, Χάμιλτον και Αλόνσο για τη δεύτερη θέση. Νικητής ο Ισπανός οδηγός της Άστον Μάρτιν

Ο Φερστάπεν συνέχισε να αυξάνει τη διαφορά του από τον Αλόνσο αλλά διαμαρτυρόταν για έλλειψη πρόσφυσης και ήταν αμφίβολο το αν θα μπορούσε να διατηρηθεί στην κορυφή μέχρι το τέλος.

Στον 37ο γύρο ο Μάγκνουσεν μπλόκαρε τον Ντε Φρις με τους δύο οδηγούς να βγαίνουν προσωρινά εκτός πίστας. Και οι δύο οδηγοί επέστρεψαν στον αγώνα χωρίς να έχουν υποστεί ζημιές στα μονοθέσιά τους. 

Δύσκολα τα πράγματα για το Λάντο Νόρις στον οποίο επιβλήθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για αντιαθλητική συμπεριφορά. Ο νεαρός οδηγός της Μακλάρεν οδηγούσε με υπερβολικά χαμηλή ταχύτητα στη στροφή 10 της πίστας.   

Οι δύο Φεράρι βρίσκονταν στην τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα με τις οδηγίες των επικεφαλής προς τον Σάινθ να ξεκαθαριζουν πως δεν θα έπρεπε ο Ισπανός να επιχειρήσει κάποια προσπέραση επί του Λεκλέρ καθώς ο Μονεγάσκος φαινόταν πως είχε πολύ καλό ρυθμό.

Στον 39ο γύρο ο Αλόνσο εισήλθε στα pits αλλάζοντας σε σκληρή γόμα με τους “ταύρους” να απαντούν βάζοντας μεσαία στο μονοθέσιο του Φερστάπεν ο οποίος διατηρούσε το προβάδισμά του.

Στον 55ο γύρο ο Ράσελ αναγκάστηκε να εγκαταλείψει εξαιτίας προβλήματος στα φρένα.   

Ο Χαμιλτον πλησιάζε επικίνδυνα τον Φερνάντο Αλόνσο με τη διαφορά τους να βρίσκεται στα 1,9 δευτερόλεπτα. Ο Ισπανός οδηγός κατάφερε να κρατηθεί με νύχια και με δόντια στη δεύτερη θέση χωρίς να επιτρέψει στον παγκόσμιο πρωταθλητή της Μερσέντες να του στερήσει τη δεύτερη θέση. 

Όπως ήταν αναμενόμενο, ο Φερστάπεν δεν κουνήθηκε από την πρωτη θέση πετυχαίνοντας ακόμα μία νίκη για τη Red Bull φτάνοντας πλέον τις 100!


Βασιλική Μπαρτζιώτη
www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0