Καρώ Σημαία

Formula 1: Ο καλύτερος αγώνας του Πέρες, οι τιμωρίες που αυξάνουν την καχυποψία του κόσμου και 5+1 πράγματα που μάθαμε στη Σιγκαπούρη

Formula 1: Ο καλύτερος αγώνας του Πέρες, οι τιμωρίες που αυξάνουν την καχυποψία του κόσμου και 5+1 πράγματα που μάθαμε στη Σιγκαπούρη

Ο Σέρχιο Πέρες έδωσε συνέχεια στο σερί της Red Bull η οποία έχει να χάσει αγώνα από τις 10 Ιουλίου και πλησίασε τον Λεκλέρ στη μάχη της 2ης θέσης. Οι αγωνοδίκες είχαν και πάλι, δυστυχώς, πρωταγωνιστικό ρόλο αφού ο Μεξικανός έπρεπε να περιμένει αρκετές ώρες για να μάθει αν θα κρατήσει τελικά την 4η νίκη καριέρας. Πάμε να δούμε τι κρατάμε από το grand prix της Σιγκαπούρης.

Γράφει ο Κώστας Ψάρρας

Ο καλύτερος αγώνας στην καριέρα του Πέρες

Ο Σέρχιο Πέρες από τον Καναδά και μετά είχε να θυμάται λίγες καλές στιγμές τη φετινή σεζόν. Η… σκιά του Μαξ Φερστάπεν έχει πέσει βαριά πάνω από τον Μεξικανό και η Σιγκαπούρη αποτελεί μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για να γυρίσει η ψυχολογία. Ο Μεξικανός γνώριζε ότι η καλύτερη στιγμή για να περάσει τον Λεκλέρ θα ήταν στην εκκίνηση και τα κατάφερε.

Ο αγώνας μόνο εύκολος δεν ήταν και χρειάστηκε να κάνει 59 αλάνθαστους γύρους για να φτάσει στην 4η νίκη της καριέρας του. Μπορεί τον δεύτερο στη βαθμολογία να μην τον θυμάται κανείς μετά από κάποια χρόνια, όμως για τον Πέρες το να καταφέρει να ξεπεράσει τον Λεκλέρ αποτελεί κίνητρο και είναι σίγουρο ότι θα το κυνηγήσει.

Μαζεμένα λάθη από Χάμιλτον και Φερστάπεν

Οι δύο πιλότοι που πέρυσι έδωσαν επικές μάχες και απέφυγαν τα λάθη, μας έδειξαν ότι στη Formula 1 όλοι μπορούν να έχουν τις κακές στιγμές τους. Ο Χάμιλτον είχε το ρυθμό να διεκδικήσει την 3η θέση αλλά έχασε την ψυχραιμία του στην προσπάθεια του να περάσει τον Σάινθ και έτσι βρέθηκε στην 9η θέση. Παρόμοιο λάθος έκανε και ο Φερστάπεν όταν μονομάχησε με τον Νόρις αλλά το παράκανε με το φρενάρισμα και έτσι η 7η θέση ήταν η καλύτερη που μπόρεσε να κατακτήσει.

Η McLaren ξεπέρασε την Alpine

Μπορεί τα φώτα να πέφτουν στις μάχες για τη 2η θέση στους οδηγούς και τους κατασκευαστές, όμως η μονομαχία McLaren και Alpine μοιάζει να είναι η πιο αμφίρροπη της φετινής σεζόν. Οι Γάλλοι έφεραν αναβαθμίσεις στη Σιγκαπούρη θέλοντας να ανοίξουν τη διαφορά τους από τη McLaren. Οι εγκαταλείψεις Αλόνσο και Οκόν στοίχισαν ακριβά και έτσι η McLaren με το καλύτερο φετινό της αποτέλεσμα, ξεπέρασε την Alpine.

Η Ferrari αδυνατεί να υπερασπιστεί τις pole positions που κατακτά

Αυτό που συμβαίνει τη φετινή σεζόν με τη Ferrari δεν είναι το πιο συνηθισμένο. Στους 17 πρώτους αγώνες έχει βρεθεί 11 φορές στην πρώτη θέση των κατατακτήριων δοκιμών αλλά μετράει μόλις 4 νίκες μέχρι τώρα. Αντίστοιη εικόνα τα τελευταία χρόνια είχε μόνο η Mercedes στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος του 2013 όταν είχε 8 pole positions και μόνο 2 νίκες. Το θέμα για τους κόκκινους είναι ότι η λύση δεν μοιάζει να είναι εύκολη υπόθεση αφού σε κάθε αγώνα εμφανίζεται και ένα νέο πρόβλημα διαχείρισης. Στη Σιγκαπούρη δεν μπόρεσαν να κρατήσουν τα ελαστικά μέχρι το τέλος και έτσι ο Λεκλέρ όχι μόνο δεν πέρασε τον Πέρες αλλά βρέθηκε και εκτός του… παραθύρου των 5 δευτερολέπτων που θα του έδινε τη νίκη.

Το δεύτερο championship ball του Φερστάπεν

Ο Μαξ Φερστάπεν έχει μία δεύτερη ευκαιρία να εξασφαλίσει και μαθηματικά τον τίτλο στην Ιαπωνία. Προφανώς και τυπικό είναι το θέμα αφού ο Ολλανδός έχει διαφορά 104 βαθμών από τους διώκτες του και δεν αποκλείεται να μπορεί να πάρει τον τίτλο χωρίς καν να πάρει άλλο βαθμό. Για να γίνει πρωταθλητής στη Σουζούκα θα πρέπει να έχει 108 βαθμούς διαφορά μετά το τέλος του αγώνα. Οι πιθανότητες είναι σίγουρα περισσότερες από αυτές που είχε στη Σιγκαπούρη.

H FIA πρέπει ΑΜΕΣΑ να προστατεύσει τη Formula 1

Τα όσα έγιναν πέρυσι στο Άμπου Ντάμπι έχουν αφήσει μία τεράστια ανοιχτή πληγή στην αξιοπιστία της Formula 1 και η FIA θα πρέπει να βρει τρόπο να την κλείσει. Την ώρα που είναι σε πλήρη εξέλιξη η έρευνα για το όριο του budget cup με τη Red Bull να βρίσκεται στο στόχαστρο όλων, οι αγωνοδίκες στη Σιγκαπούρη τα έκαναν… σαλάτα. Δεν αναφέρομαι στην απόφαση που πήραν μετά την ολοκλήρωση του αγώνα να τιμωρήσουν τον Πέρες με 5 δευτερόλεπτα διότι πλησίασε περισσότερο από όσο επιτρέπεται στο αυτοκίνητο ασφαλείας, αλλά στη χρονική στιγμή που το έκαναν. Δεν γίνεται το 2022 με τα τεχνολογικά μέσα που διαθέτουν να αφήνουν ανοιχτό το θέμα του νικητή του αγώνα για 2 και 3 ώρες. Όπως στο ποδόσφαιρο μπήκε η τεχνολογία και οι αποφάσεις λαμβάνονται εκείνη την ώρα, αυτό πρέπει να συμβαίνει και στη Formula 1. Φυσικά και οι συνθήκες είναι διαφορετικές, όμως η πλειοψηφία του κόσμου τον τελευταίο καιρό ασχολείται με την ίντριγκα και όχι με τη Formula 1 και αυτό πρέπει να αλλάξει.  

www.bnsports.gr 

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης