Sports Βusiness

NFL: Προσφέρει NFT σε όλους τους κατόχους εισιτηρίων του Super Bowl!

NFL: Προσφέρει NFT σε όλους τους κατόχους εισιτηρίων του Super Bowl!

Την εικονική εκστρατεία του συνεχίζει το NFL, προχωρώντας σε μια νέα δράση με NFTs.

Σχετικά Άρθρα

Μετά από το ντεμπούτο της κανονικής σεζόν, το NFL ανακοίνωσε πρόσφατα τα σχέδιά του να επεκτείνει τις φιλοδοξίες του για το NFT κατά τη διάρκεια των πλέι οφ, συμπεριλαμβανομένου του Super Bowl. Για τον αγώνα τίτλου στις 13 Φεβρουαρίου στο Λος Άντζελες, το πρωτάθλημα θα προσφέρει σε όλους τους συμμετέχοντες που έχουν εισιτήρια ένα προσαρμοσμένο NFT, σημειωμένο με τον αριθμό της θέσης τους, καθώς τα πρωταθλήματα συνεχίζουν να πειραματίζονται με ψηφιακά συλλεκτικά αντικείμενα.

Προς το παρόν, τα αντικείμενα, τα οποία διαχειρίζεται η Ticketmaster, είναι απλώς αυτά—αντικείμενα συλλεκτών. Ωστόσο, τα στελέχη συλλόγων και πρωταθλημάτων δεν έχουν αποκλείσει το ενδεχόμενο να χρησιμοποιούν τα NFT ως βάση για να προσφέρουν στους φιλάθλους μελλοντική πρόσβαση ή εμπειρίες. Δεδομένης της ανταπόκρισης στο πρόγραμμα μέχρι στιγμής, το πρωτάθλημα εξετάζει τώρα τη στρατηγική του NFT για πρόσθετα tentpole events.

«Για εμάς, όλα αυτά αφορούν την εκμάθηση και την καλύτερη κατανόηση του τι θα μπορούσαν να προσφέρουν τα NFT και αυτή η τεχνολογία στο μέλλον», δήλωσε σε συνέντευξή του ο SVP του NFL, ο Ρόμπερτ Γκάλο. «Αναγνωρίζουμε ότι δεν ξύνουμε ακόμη την επιφάνεια», πρόσθεσε.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε τον Νοέμβριο, επιτρέποντας στους θαυμαστές που αγόρασαν ένα εισιτήριο για επιλεγμένα παιχνίδια μέσω SeatGeek, StubHub ή Ticketmaster να διεκδικήσουν ένα αναμνηστικό NFT μετά το γεγονός. Το πρωτάθλημα λέει ότι διένειμε 250.000 είδη.

GettyImages-1337181656-1260x840.jpg

Το NFL έχει επίσης προσφέρει έναν περιορισμένο αριθμό NFT απευθείας στην πλατφόρμα του. Στην κανονική περίοδο, το πρωτάθλημα πούλησε 125 για κάθε μία από τις 32 ομάδες έναντι 10 $ η καθεμία, αν και μερικά από κάθε σετ στάλθηκαν απευθείας σε ομάδες για να τα χρησιμοποιήσουν στα δικά τους δώρα. Άλλες 125 εκδόσεις Wild Card δημιουργήθηκαν για κάθε ομάδα που έπαιξε αυτό το Σαββατοκύριακο και πουλήθηκαν για 99 $, με σχέδια να επαναλαμβάνεται μια παρόμοια προσφορά κάθε εβδομάδα των πλέι οφ, συμπεριλαμβανομένης μιας πτώσης μετά το Super Bowl.

Οι κάτοχοι μπορούν να επανακαταθέσουν τα NFT τους στην πλατφόρμα, αλλά σύμφωνα με αναλυτικά στοιχεία που είναι διαθέσιμα στον ιστότοπο, η δραστηριότητα της δευτερογενούς αγοράς ήταν πιο αθόρυβη από ό,τι για άλλα έργα NFT. Ωστόσο, έχουν πραγματοποιηθεί πολλαπλές συναλλαγές για εκατοντάδες δολάρια και τα περισσότερα από τα άμεσα προσφερόμενα NFT έχουν πουληθεί γρήγορα.

«Αυτό είναι μέρος αυτού που μαθαίνουμε και προσπαθούμε να καταλάβουμε είναι: Τι είναι η αγορά; Ποια είναι η δευτερογενής αγορά;», τόνισε ο Γκάλο. «Τι τύποι ανθρώπων αγοράζουν αυτά τα NFT ή ενδιαφέρονται για αυτά τα NFT; Παρακολουθούν αθλητικές εκδηλώσεις; Όχι;».

Ξανθίππη Δασκαλάκη

www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης