Καρώ Σημαία

Formula 1: Νικητής και στη… στρατηγική ο Μαξ Φερστάπεν – Αποθέωση από τους 110.000 Ολλανδούς στις εξέδρες

Formula 1: Νικητής και στη… στρατηγική ο Μαξ Φερστάπεν – Αποθέωση από τους 110.000 Ολλανδούς στις εξέδρες

Ακόμη ένα άλμα προς την κατάκτηση του 2ου τίτλου του έκανε ο Μαξ Φερστάπεν, που κατάφερε να πανηγυρίσει για 10η φορά τη φετινή σεζόν και 30η στην καριέρα του. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Ράσελ ενώ τρίτος τερμάτισε ο Λεκλέρ.

Γράφει ο Κώστας Ψάρρας

Ο αγώνας στο Ζάντφουρτ ήταν γεμάτος ανατροπές. Ο Μαξ Φερστάπεν εκκίνησε από την πρώτη θέση, διαχειρίστηκε όλες τις καταστάσεις ενώ είχε και την τύχη με το μέρος του όταν εγκατέλειψε ο Γιούκι Τσουνόντα και του έδωσε τη δυνατότητα να κάνει ένα pit stop και να διατηρηθεί στην πρώτη θέση.

Στην εκκίνηση δεν άλλαξαν πολλά αφού οι πρώτοι 4 διατήρησαν τις θέσεις τους. Ο ρυθμός του Φερστάπεν ήταν καλύτερος και άρχισε να χτίζει διαφορά έναντι του Λεκλέρ. Ο Χάμιλτον έδινε μάχη με τον Σάινθ για την τρίτη θέση. Τα pit stops ήρθαν νωρίτερα από όσο είχε εκτιμήσει η Pirelli.

Στον 15οι γύρο ο Σάινθ μπήκε στα pits με τη Ferrari να… ξεχνάει το τέταρτο ελαστικό και να τον κρατάει 12 δευτερόλεπτα σταματημένο. Αυτό, ουσιαστικά, έθεσε τον Ισπανό εκτός διεκδίκησης μίας θέσης στο βάθρο.  Λεκλέρ και Φερστάπεν πέρασαν σε μέση γόμα με τους πιλότους της Mercedes να συνεχίζουν διατηρώντας τη μέση γόμα με την οποία εκκίνησαν.

Η στρατηγική της Mercedes να προσπαθήσει να πάει με ένα pit stop ως το τέλος έδειχνε ότι θα αποδώσει, ειδικά όταν και οι δύο πέρασαν τον Πέρες που προσπαθούσε να κερδίσει χρόνο για τον Φερστάπεν.

Ο Ολλανδός γνώριζε ότι θα έβγαινε πίσω από τους Χάμιλτον και Ράσελ αν έκανε Pit stop αλλά εκείνη την ώρα ήρθε το… δώρο από τον Τσουνόντα. Το μπάχαλο που έγινε στα pits της Alpha Tauri προκάλεσε την εγκατάλειψη του Ιάπωνα σε σημείο που έπρεπε να βγει η ένδειξη του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.

Αυτό έδωσε μία τεράστια ευκαιρία στον Φερστάπεν να κάνει pit stop και να παραμείνει στην πρώτη θέση. Η Mercedes αντέδρασε άψογα, τραβώντας και τους δύο πιλότους της στα pits.

Ο Χάμιλτον είχε γρηγορότερη γόμα από τον Ολλανδό και προσπαθούσε να καλύψει τη διαφορά των 12 δευτερολέπτων που είχε. Δεν θα μάθουμε ποτέ αν τα κατάφερνε στο τέλος, αφού ο Μπότας εγκατέλειψε και το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε στην πίστα.

Στη Red Bull πήραν άμεση την απόφαση να κάνουν κι άλλο pit stop και να βάλουμε τη μαλακή γόμα. Στη Mercedes δεν διάλεξαν το σωστό δρόμο για το Χάμιλτον αφού τον κράτησαν στην πίστα με τη μέση γόμα ενώ τον Ράσελ τον τράβηξαν στα pits και του έβαλαν τη μαλακή γόμα.

Ο Φερστάπεν πέρασε αμέσως τον Χάμιλτον και έφτασε με άνεση στην 30η νίκη της καριέρας του. Ο Βρετανός ήταν έξαλλος με την απόφαση της ομάδας του και έχασε άλλες δύο θέσεις από τον Ράσελ και τον Λεκλέρ. Την ίδια ώρα ο Σάινθ πλήρωσε ένα ακόμα λάθος της Ferrari, τιμωρήθηκε με 5 δευτερόλεπτα και κατετάγη στην 8η θέση.

Η βαθμολογούμενη δεκάδα του ολλανδικού grand prix

www.bnsports.gr 

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0