Καρώ Σημαία

Formula 1: Το ξεκάθαρο φαβορί για τον τίτλο, ο… ενθουσιασμένος Χάμιλτον και 5+1 πράγματα που μάθαμε στο Μόντρεαλ

Formula 1: Το ξεκάθαρο φαβορί για τον τίτλο, ο… ενθουσιασμένος Χάμιλτον και 5+1 πράγματα που μάθαμε στο Μόντρεαλ

Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο μεγάλος νικητής και στον 9ο αγώνα της σεζόν και η συγκεκριμένη επικράτησή του μπορεί να αποδειχθεί κρίσιμη για την πορεία του πρωταθλήματος. Ο Ολλανδός ξέφυγε 46 βαθμούς από τον teammate του και 49 από τον Λεκλέρ και πλέον έχει μαξιλαράκι…. ασφαλείας ενόψει της συνέχειας. Ας δούμε τι κρατάμε από το καναδικό γκραν πρι.

Γράφει ο Κώστας Ψάρρας

Δεν καταλαβαίνει από πίεση ο Φερστάπεν

Το τριήμερο στο Μόντρεαλ κύλησε ιδανικά για τον Παγκόσμιο πρωταθλητή αλλά ο αγώνας αποδείχθηκε πιο δύσκολος από όσο περίμενε. Με δεδομένο ότι ο Λεκλέρ λόγω ποινής δεν μπορούσε να διεκδικήσει τη νίκη και ο Πέρεζ εγκατέλειψε μόλις στον 9ο γύρο, ο Ολλανδός ήταν το απόλυτο φαβορί για τη νίκη. Το Safety car δεν τον βοήθησε και τον έφερε σε δύσκολη θέση στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα. Ο Σάινθ πίεσε όσο μπορούσε αλλά ο Φερστάπεν ήταν αλάνθαστος. Ο πιλότος της Red Bull έφτασε στις 26 νίκες και είναι ήδη στο TOP 10 όλων των εποχών και αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι.

Ο καλύτερος φετινός αγώνας του Σάινθ

Ο Κάρλος Σάινθ έχει αντιμετωπίσει σκληρή κριτική τη φετινή σεζόν αφού μέχρι τώρα είχε κάνει ουκ ολίγα λάθη. Ο αγώνας στο Μόντρεαλ ήταν ευκαιρία για να αποδείξει ότι αξίζει τη θέση στη Ferrari και έφτασε μία ανάσα από το να πάρει τη νίκη. Ο ίδιος δεν μπορούσε να κάνει τίποτα περισσότερο από όσα έκανε. Η διαχείριση του αγώνα ήταν εξαιρετική και από τον ίδιο αλλά και από την ομάδα του. Το προσπέρασμα δεν έγινε διότι απέναντί του είχε τον αλάνθαστο Φερστάπεν αλλά και την υψηλή τελική ταχύτητα της Red Bull. Έτσι ο Ισπανός πήρε το maximum των βαθμών που θα μπορούσε (έκανε και τον ταχύτερο γύρο) και μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτόν τον αγώνα ως αφετηρία για το μέλλον. Θυμίζουμε ότι πέρυσι ήταν ο “κύριος σταθερότητα” κάτι που θα πρέπει να το ξαναβρεί για να μπορέσει η Ferrari να διεκδικήσει τον τίτλο.

Η σωστή επιλογή της Ferrari με τον κινητήρα του Λεκλέρ

Η διπλή εγκατάλειψη στο Μπακού πλήγωσε πάρα πολύ τη Ferrari αφού εκτός από τους χαμένους βαθμούς είχε να διαχειριστεί και τον σπασμένο κινητήρα του Λεκλέρ. Η Scuderia έπρεπε να πάρει μία γενναία απόφαση και να επιλέξει τον αγώνα στον οποίο θα εκτίσει ποινή ο Μονεγάσκος. Τέτοιες επιλογές μπορεί να κρίνουν τη μάχη του τίτλου στο τέλος της σεζόν και στη συγκεκριμένη περίπτωση η ιταλική ομάδα έκανε το σωστό και της βγήκε. Όχι απλά άλλαξε κινητήρια μονάδα αλλά βρήκε τον τρόπο να το κάνει δύο φορές μέσα στο τριήμερο και έτσι ο πιλότος της έχει έναν ακόμη κινητήρα για να προσπαθήσει να βγάλει τη σεζόν. Ο Λεκλέρ είχε ένα… βουνό να ανέβει στον αγώνα και το έκανε με εξαιρετικό τρόπο. Η 5η θέση ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσε να πάρει και έφτασε σε αυτή με εντυπωσιακό τρόπο. Η διαφορά των 76 βαθμών στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και των 49 στο αντίστοιχο των οδηγών είναι μεγάλη αλλά σε καμία περίπτωση, μη αναστρέψιμη. Απομένουν 13 αγώνες και αν η Ferrari αφήσει πίσω τις λανθασμένες επιλογές και τα προβήματα αξιοπιστίας, είναι δεδομένο ότι θα βάλει πονοκέφαλο στη Red Bull και τον Φερστάπεν.

Ο ενθουσιασμένος Χάμιλτον

Μόλις μία εβδομάδα μετά από την πολύ δύσκολη ημέρα για τον Χάμιλτον, ήρθαν και πάλι τα χαμόγελα στη Mercedes. Αυτό δεν έγινε λόγωω του δεύτερου βάθρου στη σεζόν για τον 7 φορές Παγκόσμιο πρωταθλητή αλλά διότι στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα ο ρυθμός του ήταν εξαιρετικός και αρκετά κοντά σε αυτόν που είχαν οι Φερστάπεν και Σάινθ. Προφανώς και δεν λύθηκαν μαγικά όλα τα προβλήματα των Γερμανών αλλά η βελτίωση του ρυθμού αγώνα είναι ένα πρώτο, σημαντικό, βήμα ενόψει της συνέχειας. Κα μπορεί η μάχη του πρωταθλήματος να έχει, ουσιαστικά, χαθεί όμως αν η Mercedes βελτιώσει την εικόνα της θα έχει περισσότερες ελπίδες την επόμενη σεζόν να βρεθεί και πάλι στη θέση που είχε συνηθίσει να είναι τα τελευταία χρόνια. Όσον αφορά στον Χάμιλτον, το ότι και πάλι χαμογελάει μετά την ολοκλήρωση ενός αγώνα, δείχνει ίοτι και ο ίδιος έχει αφήσει πίσω τα όσα έγιναν πέρυσι στο Άμπου Ντάμπι και έχει συγκεντρωθεί στη φετινή προσπάθεια. Η Formula 1 χρειάζεται μία δυνατή Mercedes αλλά ακόμη περισσότερο χρειάζεται τον Λιούις Χάμιλτον που όλοι ξέρουμε.

Φερνάντο Αλόνσο: Από το Ζενίθ το Σαββάτο στο… ναδίρ την Κυριακή

Ο 40χρονος Φερνάντο Αλόνσο έκανε εκπληκτικά πράγματα στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου και για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια εκκίνησε από την πρώτη σειρά έναν αγώνα. Ήταν δεδομένο ότι ο ρυθμός της Alpine δεν θα μπορούσε να κοντράρει τις Red Bull και τις Ferrari, αλλά όπως αποδείχθηκε η εικόνα του Ισπανού ήταν χειρότερη από όσο θα περίμενε και ο ίδιος. Η λανθασμένη επιλογή στρατηγικής, σε συνδυασμό με την ποινή που πήρε μετά την ολοκλήρωση του αγώνα για αντικανονική κίνηση ενώ προσπαθούσε να αμυνθεί έναντι του Μπότας, τον έριξαν στην 9η θέση. Αυτό δεν μειώνει την υπέροχη προσπάθειά του το Σάββατο αλλά το ξέρει και ο ίιδος ότι τα πάντα κρίνονται την Κυριακή.

Ο κόσμος λατρεύει τις παραδοσιακές πίστες

Η διετία της πανδημίας μας στέρησε τη δυνατότητα να παρακολουθήσουμε αγώνες σε παραδοσιακούς προορισμούς και μας έκανε να τους νοσταλγήσουμε. Η επιστροφή του Μόντρεαλ μετά αποό το 2019 συνδυάστηκε με μαζική προσέλευση του κόσμου στις εξέδρες. 338.000 άνθρωποι βρέθηκαν το τριήμερο στις εξέδρες της πίστας Ζιλ βιλνέβ και παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικράτησαν το Σάββατο, αποζημιώθηκαν από τα όσα είδαν. Όσο κι αν εκσυγχρονίζεται το σπορ, είναι δεδομένο ότι η Formula 1 πρέπει να παραμένει πιστή στις παραδόσεις της και ο κόσμος το δείχνει σε κάθε ευκαιρία.

www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης