Καρώ Σημαία

Formula 1: Κυρίαρχος ο Φερστάπεν με 5η νίκη στους 6 τελευταίους αγώνες – Στο βάθρο Σάινθ και Χάμιλτον

Formula 1: Κυρίαρχος ο Φερστάπεν με 5η νίκη στους 6 τελευταίους αγώνες – Στο βάθρο Σάινθ και Χάμιλτον

Ο αγώνας στο Μόντρεαλ ανέδειξε και πάλι νικητή τον Μαξ Φερστάπεν που πήρε διαφορά 46 βαθμών από τον Πέρεζ ο οποίος εγκατέλειψε με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Ο Σάινθ πάλεψε μέχρι το τέλος αλλά η υψηλή τελική ταχύτητα της Red Bull δεν του επέτρεψε να φτάσει στην πρώτη νίκη της καριέρας του.

Γράφει ο Κώστας Ψάρρας

Ο Μαξ Φερστάπεν έκανε ένα σημαντικό βήμα προς την κατάκτηση του φετινού τίτλου. Μπορεί να είμαστε ακόμη στον 9ο αγώνα και η αξιοπιστία των κινητήρων τη φετινή σεζόν να δείχνει ότι μπορούν να υπάρξουν ανατροπές, αλλά ο Ολλανδός έχει πάρει για τα καλά το πάνω χέρι στη μάχη. Ο πιλότος της Red Bull είχε τον έλεγχο του αγώνα, άλλαξε από νωρίς στρατηγική και παρά το ότι το αυτοκίνητο ασφαλείας  τον έφερε σε δύσκολη θέση, άντεξε στην πίεση και πανηγύρισε για 26η φορά στην καριέρα του.

Στην εκκίνηση δεν υπήρξαν δράματα αφού ο Φερνάντο Αλόνσο δεν μπόρεσε να απειλήσει τον Μαξ Φερστάπεν και έτσι ο Ολλανδός έμεινε στην πρώτη θέση. Ο Σάινθ μόλις απέκτησε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει το DRS ξεμπέρδεψε με τον πιλότο της Alpine και ανέβηκε στη δεύτερη θέση. Λεκλέρ και Πέρεζ που εκκίνησαν από τη 19η και τη 13η θέση αντίστοιχα, έκαναν προσπεράσεις όμως ο Μεξικανός προδόθηκε από το κιβώτιο ταχυτήτων και εγκατέλειψε στον 9ο γύρο. Το virtual safety car άλλαξε τα δεδομένα και έφερε τον Φερστάπεν στα pits για αλλαγή ελαστικών. Η Ferrari δεν ακολούθησε και έτσι ο Σάινθ οδήγησε τον αγώνα μέχρι τη δική του αλλαγή ελαστικών. Ο Ισπανός είχε 12 γύρων πιο φρέσκα ελαστικά όμως αυτά δεν του έδωσαν τη δυνατότητα να κλείσει όσο θα ήθελε την ψαλίδα.

Ο έτερος πιλότος της Ferrari, ο Σαρλ Λεκλέρ, έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα, πήγε σε στρατηγική ενός pit stop και πήρε την 5η θέση, ελαχιστοποιώντας τη χασούρα από την ποινή λόγω αλλαγής κινητήρα.

Ο Φερστάπεν δυσκολεύτηκε με το πρώτο σετ της σκληρής γόμας και έτσι μπήκε νωρίς για το δεύτερο Pit stop του. Ο Σάινθ προσπάθησε να χτίσει διαφορά από τον Ολλανδό αλλά αυτή δεν έφτασε ποτέ σε σημείο που να του δώσει τη δυνατότητα να βρεθεί στην πρώτη θέση μετά και τη δική του αλλαγή ελαστικών. Η έξοδος του Τσουνόντα στον 50ο γύρο ήταν δώρο για τη Ferrari που έκανε pit stop και έβαλε τη σκληρή γόμα στον Σάινθ.

Ο Ισπανός είχε ρυθμό, έμεινε κολλημένος πίσω από τον Φερστάπεν μέχρι και το πέσιμο της καρώ σημαίας αλλά ποτέ δεν έφτασε σε σημείο να τον απειλήσει πραγματικά. Η τελική της Red Bull και η ψυχραιμία του Ολλανδού ήταν τα στοιχεία που οδήγησαν τους αυστριακούς στην 6η συνεχόμενη νίκη τους.

Πίσω από τον Σάινθ τερμάτισε ο Λιούις Χάμιλτον που για πρώτη φορά φέτος εμφανίστηκε χαρούμενος με το ρυθμό της Mercedes και αισιόδοξος ότι στους επόμενους αγώνες μπορεί να κλείσει κι άλλο η ψαλίδα από τη Red Bull και τη Ferrari. Ο Ράσελ συνέχισε το σερί τερματισμών του στην πρώτη πεντάδα ενώ οι Alpine με Οκόν και Αλόνσο πήραν την 6η και την 7η θέση.

Η βαθμολογούμενη δεκάδα του 9ου αγώνα της σεζόν

Ο Σάινθ πήρε το βαθμό του ταχύτερου γύρου ενώ ο Λεκλέρ ήταν ο οδηγός της ημέρας, αφού από τη 19η θέση τερμάτισε 5ος.

www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης