Καρώ Σημαία

Formula 1: To ονειρικό διήμερο της Red Bull, η συγγνώμη του Βολφ στον Χάμιλτον και 5 + 1 πράγματα που μάθαμε στην Ίμολα

Formula 1: To ονειρικό διήμερο της Red Bull, η συγγνώμη του Βολφ στον Χάμιλτον και 5 + 1 πράγματα που μάθαμε στην Ίμολα

Όσο κι αν πολλοί φίλοι της Formula 1 πιστεύουν ότι τα μονοθέσια δίνουν τους τίτλους, η Ίμολα ήρθε να αποδείξει ότι τα όσα κάνουν οι πιλότοι είναι αυτά που τελικά κρίνουν τα πάντα. Ο Μαξ Φερστάπεν μετά από 2 εγκαταλείψεις στους 3 πρώτους αγώνες, συγκέντρωσε το maximum των βαθμών και βρέθηκε σε απόσταση μίας νίκης από τον Σαρλ Λεκλέρ. Ας δούμε τι κρατάμε από τον αγώνα στην Εμίλια Ρομάνια.

Γράφει ο Κώστας Ψάρρας

Το απόλυτο των βαθμών του Μαξ Φερστάπεν

Πηγαίνοντας στην Ίμολα ούτε ο ίδιος ο Παγκόσμιος πρωταθλητής δεν φανταζόταν ότι θα συγκέντρωνε 34 βαθμούς και ότι θα ήταν πλέον σε απόσταση 27 από τον πρωτοπόρο Σαρλ Λεκλέρ. Το μονοθέσιο της Red Bull ήταν και πάλι ευθέως ανταγωνιστικό έναντι της Ferrari αλλά σε καμία περίπτωση δεν είχε τη διαφορά που τελικά πήρε στο τέλος ο Ολλανδός. Για να γίνει αυτό χρειάστηκαν πολλές συγκυρίες και κυρίως τα λάθη των πιλότων της Ferrari. Ο Φερστάπεν έκανε αλάνθαστο τριήμερο και πήρε την pole position, τη νίκη στον αγώνα sprint, τη νίκη στον αγώνα και τον ταχύτερο γύρο. Λίγο μετά το τέλος του αγώνα ενημερώθηκε ότι ανακηρύχτηκε νικητής των βραβείων Laureus ως αθλητής της χρονιάς. 

Καταστροφικό τριήμερο για τη Ferrari

Στους τρεις πρώτους αγώνες της σεζόν η Ferrari ζούσε το όνειρό της, ακόμη και στην Αυστραλία που είχε τη γρήγορη εγκατάλειψη του Σάινθ, ήρθε η νίκη του Λεκλέρ και η εγκατάλειψη του Φερστάπεν να σκορπίσει χαμόγελα στο στρατόπεδο της Scuderia. Τα πράγματα έδειχναν ιδανικά και στην Ίμολα, ουσιαστικά σε εντός έδρας αγώνα για τη Ferrari, όμως έφυγε από την Εμίλια Ρομάνια προβληματισμένη και πληγωμένη. Όλα άρχισαν την Παρασκευή με την εγκατάλειψη του Σάινθ στις κατατακτήριες δοκιμές. Ο Ισπανός νιώθει πίεση λόγω του ότι ο teammate του οδηγεί την κούρσα του πρωταθλήματος και ο ρόλος του «νούμερο 2» μοιάζει με… εφιάλτη.

Το λάθος της Παρασκευής δεν ήταν το μόνο. Η κακή εκκίνησή του την Κυριακή, έφερε και την ατυχία. Η επαφή με τον Ρικιάρντο τον έθεσε εκτός μάχης. Τα ακόμη πιο άσχημα για τη Scuderia ήταν τα όσα συνέβησαν με τον Λεκλέρ. Ο Μονεγάσκος δεν έχει λόγο να νιώθει πίεση αφού όλα του πήγαιναν πρίμα. Η κακή του εκκίνηση τον έριξε στην 4η θέση αλλά το να ανέβαινε στο βάθρο ήταν αρκετό για να διατηρήσει σημαντική απόσταση από τον Φερστάπεν. Κι όμως ο Λεκλέρ δεν το σκέφτηκε έτσι, πίεσε περισσότερο από όσο έπρεπε και το άγαρμπο πάτημα στο κερμπ τον έριξε αρκετά πιο πίσω. Τελικά έφυγε από την Ίμολα με 15 βαθμούς, 19 λιγότερους από όσους μπορούσε να πάρει. Φυσικά διατηρεί το προβάδισμα στη βαθμολογία και ο ίδιος οφείλει να αφήσει πίσω του τα όσα έγιναν στον 4ο αγώνα της σεζόν.

1-2 για τη Red Bull μετά από 6 χρόνια

Η ομάδα που κυριάρχησε από το 2010 ως το 2013 στη Formula 1, βίωσε δύσκολες ημέρες στην υβριδική εποχή. Μέχρι την περυσινή σεζόν που πανηγύρισε τον τίτλο ο Φερστάπεν, η αυστριακή ομάδα είχε μόνο εκλάμψεις. Φέτος έχει ένα μονοθέσιο που θα διεκδικήσει τους τίτλους και με αποτελέσματα όπως αυτά στην Ίμολα μπορεί να αισιοδοξεί ότι υα τα καταφέρει. Ο Πέρες έδειξε ότι φέτος θα βοηθήσει περισσότερο από όσο πέρυσι στη συλλογή βαθμών και το 1-2 των αυστριακών τους έφερε στο -11 από τη Ferrari.

Ο Ράσελ αποδεικνύει ότι η Mercedes έκανε τη σωστή επιλογή

Σε μία χρονιά που η Mercedes ψάχνει αλλά δεν βρίσκει τι έχει πάει τόσο λάθος με το μονοθέσιο, ο Τζορτζ Ράσελ μένει ανεπηρέστος και προσφέρει περισσότερους βαθμούς από όσους θα μπορούσε να φανταστεί ο Τότο Βολφ. Ο Βρετανός έκανε εξαιρετική εκκίνηση, απέφυγε τις… κακοτοπιές, άντεξε στην πίεση που του άσκησε ο Βάλτερι Μπότας και κατάφερε να τερματίσει στην άκρως κολακευτική, για το μονοθέσιο, 4η θέση.  Το ότι ο Ράσελ μετά από τους 4 πρώτους αγώνες της σεζόν έχει 21 βαθμούς περισσότερους από τον Χάμιλτον θα το περίμεναν ελάχιστοι και σίγουρα αποτελεί παράσημο γι αυτόν.

Το πρώτο βάθρο της McLaren

Το ξεκίνημα της σεζόν δεν είναι ιδανικό για τη McLaren αλλά η είκονα της στους δύο τελευταίους αγώνες είναι σίγουρα βελτιωμένη. Ο Λάντο Νόρις και φέτος έχει ξεκάθαρο προβάδισμα έναντι του Ρικιάρντο αφού νιώθει πολύ πιο άνετα στο μονοθέσιο από όσο ο Αυστραλός. Η δυναμική του μονοθεσίου δεν ήταν για να ανέβει στο βάθρο όμως ο Νόρις αξιοποίσε όλες τις ευκαιρίες που του έδωσαν οι αντίπαλοι και τερμάτισε στην τρίτη θέση.

Η συγγνώμη του Βολφ στον Χάμιλτον

Ο Φερστάπεν έκανε το απόλυτο, ο Λεκλέρ διατήρησε το προβάδισμα στη βαθμολογία αλλά η στιγμή του τριημέρου ήταν η συγγνώμη του Τότο Βολφ στον Λιούις Χάμιλτον, για το κάκιστο μονοθέσιο που του έχει προσφέρει. Ο Βρετανός βρέθηκε για 40+ γύρους πίσω από τον Πιερ Γκασλί, έκανε σε κάθε γύρο προσπάθεια να περάσει όμως δεν τα κατάφερε ποτέ. Το μονοθέσιο που έχει στα χέρια του δεν είναι ανταγωνιστικό και ο 7 φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής θεωρεί, και σωστά, ότι δεν μπορεί φέτος να διεκδικήσει τον τίτλο. Το θέμα είναι αν η Mercedes θα μπορέσει μέσα στη σεζόν να κλείσει την ψαλίδα ώστε του χρόνου να είναι σε θέση να διεκδικήσει τίτλους.

www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0