eSports & Games

Αύξηση άνω του 45% σημείωσαν τα έσοδα της Supercell, developer των Clash of Clans και Clash Royale το 2021

Αύξηση άνω του 45% σημείωσαν τα έσοδα της Supercell, developer των Clash of Clans και Clash Royale το 2021

Με άνοδο 80,3% στα κέρδη προ φόρων.

Σχετικά Άρθρα

Η Supercell δημοσίευσε την έκθεση των οικονομικών πεπραγμένων της για το 2021, όπου καταγράφονται έσοδα €1,89 δισ. και σε σχέση με τα €1,3 δισ. που έβαλε στα ταμεία της το 2020, παρατηρείται αύξηση της τάξης του 45,3%. Τα κέρδη προ φόρων ήταν €734 και σημείωσαν εντυπωσιακή άνοδο, σε ποσοστό 80,3% συγκριτικά με ένα έτος πριν, όπου το αντίστοιχο νούμερο ήταν €407 εκ. Πάντως, οι επιδόσεις παραμένουν πίσω από εκείνες του του 2015, όταν τα έσοδα της εταιρείας είχαν εκτοξευτεί στα €1,76 δισ. και τα κέρδη προ φόρων στα €848 εκ.

Σε σχετικό blog post όπου παρατίθενται αναλυτικά τα οικονομικά αποτελέσματα της Supercell, ο CEO, Ilkka Paananen τόνισε ότι το studio πρόσθεσε €150 εκ. στα κρατικά ταμεία της Φινλανδίας μέσω φόρων, ποσό σχεδόν διπλάσιο σε σχέση με τα €78 εκ. που είχε πληρώσει ένα έτος πριν. Επίσης σημειώνεται ότι τα συνολικά έσοδα των Clash of Clans και Clash Royale έχουν ξεπεράσει τα $10 δισ. από την ημέρα που λανσαρίστηκαν. Κάθε ένα από τα παιχνίδια της Supercell που κυκλοφορούν σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως τα Hay Day, Clash of Clans, Boom Beach, Clash Royale και Brawl Stars έχει περισσότερα από 5 δισ. downloads σε smartphones και tablets και τα έσοδα του καθενός έχουν ξεπεράσει το $1 δισ. καθ' όλη τη διάρκεια που βρίσκονται στην αγορά.

Επιπλέον, ο Paananen μίλησε για την αλλαγή στην νοοτροπία του studio, με τη Supercell να τροποποιεί την προσέγγισή της σχετικά με τις μικρές ομάδες ανάπτυξης και υποστήριξης.

«Καταλάβαμε ότι είχαμε κάνει το λάθος να ακολουθήσουμε την ίδια τακτική και τρόπο σκέψης όσον αφορά τις ομάδες για τα νέα παιχνίδια και εκείνα τα οποία βρίσκονται ήδη στην αγορά. Ακόμα και σε ακραίες καταστάσεις παραμείναμε στη λογική των μικρών ομάδων και δεν είχαμε καταλάβει ότι αυτό που έπρεπε πραγματικά να κάνουμε ήταν να επικεντρωθούμε στην καλύτερη εξυπηρέτηση των παικτών. Αυτό ήταν δικό μου λάθος. Ως CEO, θα έπρεπε να έχω αλλάξει τον τρόπο σκέψης μας, διότι όπως είχα γράψει κάποτε σε εταιρικό έγγραφο, αυτά που έχουμε τώρα δεν είναι απαραίτητο ότι θα μας οδηγήσουν εκεί που στοχεύουμε», είπε ο Paananen. Το αποτέλεσμα ήταν η αναδιάρθρωση του studio σε ομάδες των 20 έως 35 ατόμων.

Προς το παρόν η Supercell ετοιμάζει τρία παιχνίδια, που βρίσκονται σε δοκιμαστική φάση και εχουν γίνει διαθέσιμα σε περιορισμένο αριθμό χωρών.. Πρόκειται για τα: Clash Quest, Clash Mini, Everdale. Σύμφωνα πάντοτε με τον Paananen, είναι η πιο σημαντική περίοδος για τη Supercell από το 2012, όταν λανσαρίστηκαν το Clash of Clans και το Hay Day.

Στα άμεσα σχέδια της εταιρείας είναι η ίδρυση νέου studio στη Β. Αμερική, με επικεφαλής τον γενικό διευθυντή της, Ryan Wener.

Νικήτας Καβουκλής

www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0