eSports & Games

Η ανάπτυξη του Elden Ring επηρεάστηκε από το Demon's Souls, δηλώνει ο δημιουργός Hidetaka Miyazaki

Η ανάπτυξη του Elden Ring επηρεάστηκε από το Demon's Souls, δηλώνει ο δημιουργός Hidetaka Miyazaki

Ιδιαίτερα στον τομέα των γραφικών.

Ο Hidetaka Miyazaki, director του Elden Ring μοιράστηκε νέες πληροφορίες για την ανάπτυξη του πολυαναμενόμενου παιχνιδιού, αποκαλύπτοντας ότι το remake του Demon’s Souls για το PlayStation 5 λειτούργησε ως παραγοντας πίεσης για να αυξηθεί στον μέγιστο βαθμό η ποιότητα του οπτικού τομέα. Ο τίτλος της Bluepoint Games λανσαρίστηκε ταυτόχρονα με τη νεότερη κονσόλα της Sony και έλαβε θετικές κριτικές, με τους περισσότερους να στέκονται στα γραφικά του, που έθεσαν τον πήχη για το τι θα πρέπει να περιμένουν οι παίκτες από τα συστήματα νέας γενιάς.

Σε συνέντευξή που παραχώρησε στο περιοδικό Edge, o Miyazaki δήλωσε ότι δεν έχει ασχοληθεί με το Demon's Souls, όμως η επιρροή του στην ομάδα ανάπτυξης του Elden Ring είναι φανερή.

«Είμαι βέβαιος ότι η ομάδα που δημιούργησε τα γραφικά αισθάνθηκε αυτή την πίεση περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο. Όχι μόνο για το Elden Ring, αλλά για οποιοδήποτε άλλο παιχνίδι μας. Η υψηλή ποιότητα των γραφικών δεν είναι στις κορυφαίες μας προτεραιότητες. Αυτό που αναζητάμε κάθε φορά για τα γραφικά εξαρτάται από τα συστήματα και τις απαιτήσεις κάθε παιχνιδιού και είναι λιγότερο σημαντικό σε σχέση με άλλα στοιχεία της ανάπτυξης», είπε ο Miyazaki.

«Στο σημείο αυτό αισθάνομαι την ανάγκη να απολογηθώ στη ομάδα μου που ασχολείται με τα γραφικά γιατί γνωρίζω ότι δουλεύουν σκληρά. Έχουν εργαστεί πολύ σκληρά στο Elden Ring. Οι ομάδες που ασχολούνται με τα γραφικά και τον προγραμματισμό έχουν χρησιμοποιήσει πολλά νέα χαρακτηριστικά, προκειμένου οπτικά το παιχνίδι να είναι ό,τι καλύτερο έχουμε δημιουργήσει ως τώρα», συμπλήρωσε ο Miyazaki.

Όσον αφορά τους λόγους για τους οποίους δεν έπαιξε το remake Demon’s Souls, σημείωσε ότι δεν αρέσκεται να επανέρχεται σε παλαιότερες δημιουργίες του.

«Είναι καταστάσεις που ξυπνάνε συναισθήματα και αναμνήσεις σε βαθμό μεγαλύτερο από αυτόν που μπορώ να διαχειριστώ. Δεν έχω παίξει το remake του Demon’s Souls, όμως χάρηκα που ανανεώθηκε και περισσότερο για τα γραφικά νέας γενιάς».

Τέλος, σημείωσε πως είναι ενθουσιασμένος με τον τρόπο που η Bluepoint Games διαχειρίστηκε συγκεκριμένα στοιχεία του παιχνιδιού, χρησιμοποιώντας διαδικασίες που ο ίδιος δεν είχε σκεφτεί στο παρελθόν.

Νικήτας Καβουκλής

www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης