eSports & Games

Διαψεύδει η EA τις φήμες που την ήθελαν να εισάγει στα παιχνίδια διαφημίσεις «τηλεοπτικού τύπου»!

Διαψεύδει η EA τις φήμες που την ήθελαν να εισάγει στα παιχνίδια διαφημίσεις «τηλεοπτικού τύπου»!

Σύντομη, όπως όλα δείχνουν, ήταν η αγωνία των ανθρώπων που ασχολούνται με τα video games, αναφορικά με την πιθανότητα να τοποθετηθούν διαφημίσεις κατά την διάρκεια των παιχνιδιών, με την EA να διαψεύδει κάθε είδους, τέτοιο σενάριο!

Η EA διέψευσε τις φήμες που την ήθελαν να σχεδιάζει να εισαγάγει διαφημίσεις «τηλεοπτικού τύπου» στα παιχνίδια της, καθησυχάζοντας τους λάτρεις τέτοιου είδους δραστηριοτήτων. Αναλυτικότερα, οι φήμες αρχικά είχαν προκύψει μετά τη συνεργασία της EA με τη διαφημιστική πλατφόρμα PlayerWON, από τη Simulmedia.

Δεδομένου ότι το PlayerWON έχει σχεδιαστεί για να προβάλλει σύντομες διαφημίσεις, με την μορφή βίντεο, μέσα σε παιχνίδια υπολογιστή και κονσόλας, η πλειοψηφία των ενδιαφερόμενων  άρχισε να εικάζει πως αυτή η κίνηση σήμαινε αυτόματα ότι η EA επρόκειτο να εισαγάγει διαφημίσεις στα παιχνίδια της, πράγμα που αναμενόμενα θα προκαλούσε ποικίλες αντιδράσεις, μιας και αποτελούσε εξαρχής μία αμφιλεγόμενη ιδέα.

Παρόλα αυτά, η EA φαίνεται πλέον πως έχει φροντίσει να καταλαγιάσει τις φήμες, διαψεύδοντας το επικείμενο project, με έναν εκπρόσωπο της να προβαίνει στην εξής δήλωση, αρνούμενος κατηγορηματικά πως υπάρχους τέτοιες επιδιώξεις.

Συγκεκριμένα, επισήμανε:

«Μετά από λανθασμένες αναφορές που υποδηλώνουν ότι προσπαθούμε να εισαγάγουμε διαφημίσεις 'τηλεοπτικού στυλ' στα παιχνίδια μας, θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι η διαφήμιση στο παιχνίδι για παιχνίδια κονσόλας δεν είναι κάτι που εξετάζουμε επί του παρόντος ή έχουμε υπογράψει οποιεσδήποτε συμφωνίες για εφαρμογή. Η δημιουργία της καλύτερης δυνατής εμπειρίας παίκτη παραμένει η προτεραιότητά μας.»

Σε κάθε περίπτωση πάντως μία έρευνα που έλαβε χώρα, φαίνεται πως δεν επιτρέπει στην EA να αναφερθεί δεδομένα στην ρεαλιστική απόφασή της.

Σύμφωνα με αυτήν άλλωστε, το πιλοτικό πρόγραμμα διαπίστωσε πως αν ο παίκτης λαμβάνει κάτι προκειμένου να παρακολουθήσει την διαφήμιση, οι ανταμοιβές θα λειτουργήσουν θετικά, καθώς το 22% των παικτών θα ήταν «πολύ πιο πιθανό» να παίξουν ένα παιχνίδι με διαφημίσεις, εάν είχαν κάποιο όφελος σε αυτό, με 11% περισσότερες πιθανότητες να ξοδέψουν και χρήματα στο παιχνίδι.

Για τον λόγο αυτό, η Simulmedia σχεδιάζει να «προκρίνει» διαφημίσεις σε 12 ακόμα διαφορετικά  παιχνίδια μέχρι το τέλος του έτους, αλλά φαινομενικά σε κανένα που έχει άμεση σχέση με την EA.

Δημήτρης Μανάκος

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0