TV or not TV

Αναδεικνύοντας τους «πρωταθλητές» στο Sports Marketing

Αναδεικνύοντας τους «πρωταθλητές» στο Sports Marketing
Την Τετάρτη 10 Απριλίου, στο Συνεδριακό Κέντρο Εθνικής Ασφαλιστικής, πραγματοποιήθηκε, για 6η χρονιά, η Τελετή Απονομής των Sports Marketing Awards, που διοργανώθηκε από την Boussias Events, με στόχο την ανάδειξη κι επιβράβευση της αριστείας αλλά και της καινοτομία στο Sports Marketing.

Περισσότερα από 250 υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων, εκπρόσωποι Φορέων, Πανεπιστημίων, Επαγγελματίες, Αθλητές καθώς και εκπρόσωποι Τύπου, βρέθηκαν στην Τελετή Απονομής των Sports Marketing Awards 2024, επικροτώντας την καινοτομία και την ποιότητα των βραβευμένων υποψηφιοτήτων που αφορούσαν Clubs, Associations, Retail Brands, Events, Content for Sports, Sponsorships και Sports Academies.

Συνολικά, διακρίθηκαν 80 agencies, επιχειρήσεις, εταιρείες, δήμοι, φορείς και φυσικά πρόσωπα από ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων πάνω σε όλες τις κατηγορίες των βραβείων.

Όσον αφορά στην απονομή των Grand Awards, η Active Media Group αναδείχθηκε «Marketing Agency of the Year», η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 βραβεύτηκε ως «Sports Club of the Year» και η Novibet ως «Sports Brand of the Year».

Οι εταιρείες που κατέκτησαν την υψηλότερη βαθμολογία σε ολόκληρη την ενότητα που συμμετείχαν, αποσπώντας το Platinum Βραβείο ήταν οι: Stars Inc.11 - Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών Ποδοσφαιριστριών με την υποψηφιότητα Chaos | The trailer στην ενότητα Best in Sports Marketing | Clubs, Associations & Events, Novibet - ΠΑΕ Άρης με την υποψηφιότητα #noviolence: Κατά της οπαδικής βίας «Κάποιες φανέλες ματώνουν για τους λάθος λόγους» για την ενότητα Best in Sports Marketing

| Retail Brands, Δήμος Πύλου-Νέστορος - Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Τουριστικής Ανάπτυξης Πύλου - Costa Navarino - Activemedia Group με την υποψηφιότητα Navarino Challenge στην ενότητα Best Sports Events, Stars Inc.11 - Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών Ποδοσφαιριστριών με την υποψηφιότητα Χάος | Πρωτάθλημα Δεύτερης Κατηγορίας στην ενότητα Best Content for Sports και Δήμος Πειραιά - ΣΕΓΑΣ - Stoiximan - Above - Progame - Activemedia Group με την υποψηφιότητα Piraeus Street Long Jump στην ενότητα Best Sports Sponsorships.

Πιο συγκεκριμένα, Βραβείο απέσπασαν οι: 4WiseMonkeys, 11teamsports, 24MEDIA, 24MEDIA PRODUCTIONS, ABOVE, ACTIVEMEDIA GROUP, Aimilios Sports YouTube Channel, Alanafootball fc, Arla Foods, AVRA WATER | COCA-COLA HELLENIC, Basketaki, Bigger Picture Productions, BIRDIE EVENTS, BUSYBUILDING, Car.gr, Communication Lab, COSMOSSPORT, COSMOTE TV / OTE A.E., COSTA NAVARINO, DELTA ISO LTD, Digital Minds, Garmin, Herbalife, Imperius Μονοπρόσωπη ΙΚΕ, Indigo View, Ios Beach Volleyball, iRun ...and more!, K2 Furniture, Kabal Digital Agency, Kingbet, Libero S&T, Luxurios Island Experience, MEGA, MIELE HELLAS, MINDTRAP, Novibet, Ogilvy Greece, OHONS SNACK, PROGAME, Prosport, PUMA, SEEN, Social Experience, SPORTS MANAGEMENT SOCIETY, DEREE - THE AMERICAN COLLEGE OF GREECE, CENTER OF EXCELLENCE IN FOOD, TOURISM & LEISURE, THE AMERICAN COLLEGE OF GREECE, SPOT A WHEEL, STAR KIDS ACADEMY -ΑΣΤΕΡΙΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ, Stars Inc.11, STOIXIMAN, Stoiximan Super

League, The Box, THE PROJECT COMPANY, THE SPORTS FOOTPRINT, VGL eSports, ZeniΘ, Αθλητικός Σύλλογος Υγείας Αρκαλοχωρίου, Γιώργος Ψύχας, ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΛΑΡΙΣΑΣ, ΔΗΜΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ, ΔΗΜΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ, ΔΗΜΟΣ ΠΥΛΟΥ-ΝΕΣΤΟΡΟΣ, ΔΗΜΟΣ ΣΥΡΟΥ-ΕΡΜΟΥΠΟΛΗΣ, ΕΘΝΙΚΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΤΟΜΩΝ ME ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ, ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ, Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ, ΚΟΕ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΩΝ (ΟΑΚΑ), ΟΠΑΠ Α.Ε., ΠΑΕ ΑΕΚ, ΠΑΕ ΑΕΛ, ΠΑΕ ΑΡΗΣ, ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ΠΑΕ ΠΑΟΚ, ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΡΙΩΝ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΠΣΑΠΠ, ΣΕΓΑΣ, ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΥΛΟΥ και ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Α.Ε..

Η βραδιά ξεκίνησε με τον χαιρετισμό της Άννας Μαρίας Παπίρη, Wellness Editor – Author, Co-Founder Wellness Project, Boussias Events, η οποία, μεταξύ άλλων, ανέφερε: «Ζούμε σε μια εποχή γεμάτη προκλήσεις που η αθλητική βιομηχανία αναπτύσσεται με γεωμετρική πρόοδο και κατακτά τεράστια μεγέθη. Το μέγεθος της αθλητικής αγοράς έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Αναμένεται από 480,12 δισ. δολάρια που έκλεισε το 2023, να αγγίξει τα 506,93 δισ. δολάρια το 2024, με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 5,6%. Η ανάπτυξη αυτή μπορεί να αποδοθεί στην ισχυρή οικονομική ανάπτυξη στις αναδυόμενες αγορές, την ταχεία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, την ταχεία αστικοποίηση, την εμφάνιση πολλαπλών αθλητικών καναλιών, στις υψηλές δαπάνες για χορηγίες, στη στήριξη των κυβερνήσεων και στην άνοδο του αθλητικού τουρισμού. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι η αγορά υπολογίζεται ότι θα αυξηθεί στα 629,81 δισ. δολάρια το 2028, ακολουθώντας πάντα έναν σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 5,6%. Το αθλητικό marketing στη χώρα μας βρίσκεται διαρκώς σε εξελισσόμενη φάση και οι επιχειρήσεις ενισχύονται διαρκώς από στελέχη με εξειδικευμένες γνώσεις. Η βιωσιμότητα μαζί με την καινοτομία έχουν σημαίνοντα ρόλο και εδώ, καθώς συμβάλλουν στην κατάκτηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και την επιτυχία».

Στη συνέχεια, ο Τάκης Φύσσας, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των Sports Marketing Awards 2024, Πρόεδρος ΔΣ ΑΜΚΕ Champions For Life, Αθλητικός Διευθυντής Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου, Πρωταθλητής Ευρώπης 2004, Στέλεχος ομάδας Legends 2004, Πρώην Διεθνής Ποδοσφαιριστής, άφησε το δικό του ξεχωριστό στίγμα στη βραδιά με το μήνυμά του αναφέροντας: «Ο αθλητισμός είναι η καθημερινότητα και η ζωή μας. Τα Sports Marketing Awards μας δίνουν την ευκαιρία να δούμε αυτή την καθημερινότητα συγκεντρωμένη. Και να αντιληφθούμε την προστιθέμενη αξία και τον πλούτο της. Ο θεσμός αυτός έχει τη δική του σημασία για το αθλητικό γίγνεσθαι στη χώρα μας. Πολύ περισσότερο φέτος, που συμπληρώνονται 20 χρόνια από το Euro 2004. Μια επέτειος που για εμάς, αλλά και για όλον τον Ελληνισμό, σημαίνει πάρα πολλά. Μια επέτειος που θα τιμήσουμε και θα γιορτάσουμε, όλη τη χρονιά, όπως της αρμόζει. Όλοι όσοι είμαστε εδώ, υπηρετούμε τον αθλητισμό από διαφορετικές σκοπιές, αλλά με μία κοινή συνισταμένη: την απέραντη αγάπη για αυτό που κάνουμε. Και, όπως στον αθλητισμό, έτσι και εδώ, το χρώμα του βραβείου δεν έχει τελικά και τόσο μεγάλη σημασία».

Ακολούθησε ο χαιρετισμός του Γιώργου Μαυρωτά, Γενικού Γραμματέα Αθλητισμού, ο οποίος επισήμανε μεταξύ άλλων: «Η ανάπτυξη του αθλητισμού για τη χώρα μας είναι ένα ζήτημα δημοσίου συμφέροντος για πολλούς λόγους. Θα απαριθμήσω τους τέσσερις βασικότερους κατά τη γνώμη μου: Υγεία για τους πολίτες, αξίες, κυρίως, για τις νέες γενιές, οικονομική ανάπτυξη και για την εικόνα της χώρας. Θα σταθώ στις αξίες του αθλητισμού γιατί είναι και αυτό που, ουσιαστικά, αποτελεί το πιο δυνατό χαρακτηριστικό του. Αθλητισμός χωρίς αξίες δεν είναι αθλητισμός, είναι κάτι άλλο. Η αθλητική ακεραιότητα, το «ευ αγωνίζεσθαι» δεν είναι γραφικές κοινοτυπίες, αλλά είναι η πεμπτουσία του αθλητισμού. Και για αυτόν τον λόγο, για τις αξίες που πρεσβεύει, ο αθλητισμός αποτελεί σήμερα ένα από τα σημαντικότερα κοινωνικά εργαλεία και κανάλια μετάδοσης επωφελών για την κοινωνία μηνυμάτων. Η ανάπτυξη των ευεργετικών επιδράσεων του αθλητισμού απαιτεί συνέργειες. Το αθλητικό οικοσύστημα έχει πολλούς πρωταγωνιστές (αθλητές, προπονητές, διαιτητές, παράγοντες, φίλαθλους, χορηγούς, τοπική αυτοδιοίκηση, Πολιτεία, Ομοσπονδίες, Σωματεία κλπ.) και οι συνέργειες μεταξύ τους είναι απαραίτητες για τη σωστή λειτουργία του. Για τους λόγους αυτούς, πιστεύω ότι η ανάπτυξη του αθλητισμού είναι ένα “ομαδικό άθλημα” που έχει συμπαίκτες όλους τους παραπάνω. Τα Sports Marketing Awards εκφράζουν ακριβώς αυτήν τη φιλοσοφία. Όλοι οι “συμπαίκτες” μαζί για έναν κοινό σκοπό, την ανάπτυξη του αθλητισμού που αγαπάμε».

Στη συνέχεια, ο Μηνάς Λυσάνδρου, Πρόεδρος της Stoiximan Super League, ανέφερε, μεταξύ άλλων, στον χαιρετισμό του: «Τα Sports Marketing Awards αποτελούν έναν πολύ ισχυρό -κατά την άποψή μου- κρίκο στην αλυσίδα της αγοράς του αθλητισμού έξω από τις γραμμές, κάτι το οποίο έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία, όταν το δεις από την οπτική γωνία της ομάδας ή και της διοργανώτριας εταιρείας», προτρέποντας τους παρευρισκόμενους να μην δουν αυτή τη μέρα ως το επιστέγασμα μιας προσπάθειας η οποία -σε πρακτικό επίπεδο και πανηγυρικά -οδήγησε σε κάποιο βραβείο, αλλά να θυμηθούν την αρχική στιγμή που έπεσε μια ιδέα στο «τραπέζι». «Γιατί αυτή η ιδέα εξελίχθηκε, πήρε σάρκα και οστά μέσα από τη συνεργασία όλων σας, ως ομάδα», προσέθεσε.

Τέλος, το μη διαγωνιστικό μέρος της βραδιάς ολοκληρώθηκε με την απονομή των τιμητικών βραβείων για τα Sports Marketing Awards 2024, όπου η ομάδα των Legends 2004, παρέλαβε βραβείο για την ανεπανάληπτη αθλητική της επιτυχία που διαφήμισε την Ελλάδα σε ολόκληρο τον πλανήτη και για τις αξίες και τις αρχές της που δεν σταμάτησαν ποτέ να αποτελούν έμπνευση για όλους μας. Με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων από την κατάκτηση του Euro2004, o Τάκης Φύσσας ανακοίνωσε τον αγώνα των Legends με την Elite της UEFA στο Έσσεν στη Γερμανία, γενέτειρα του Όττο Ρεχάγκελ, στις 11 Ιουλίου.

Official Publications: Daily Fax, Marketing Week

Στο site https://www.sportsmarketingawards.gr/ μπορείτε να δείτε τον πίνακα των νικητών, καθώς επίσης και φωτογραφίες της βραδιάς.

www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0