Sports Βusiness

Αpple και NFL ενώνουν τις δυνάμεις τους για το SuperBowl Halftime Show

Αpple και NFL ενώνουν τις δυνάμεις τους για το SuperBowl Halftime Show
Τρίβουν τα χέρια τους στο τμήμα marketing του NFL, καθώς κατόρθωσαν να εξασφαλίσουν την μέγιστη εμπορική χορηγία που επιδίωκαν, μέσω της Apple.

Τα βλέμματα των Ηνωμένων Πολιτειών... και κατ' επέκταση ολόκληρου του πλανήτη στρέφεται στον τελικό του Super Bowl. Πρόκειται για το κορυφαίο σε ακροαματικότητα αθλητικό γεγονός, καθώς στο ημίχρονο φιλοξενούνται καλλιτέχνες παγκόσμιας δημοφιλίας. Αρκεί να ανατρέξετε στην περασμένη σεζόν, όπου οι θρύλοι του χιπ χοπ Kendrick Lamar, Dr Dre και Snoop Dog έκαναν την παρουσία τους, με 120 εκ. θεατές να παρακολουθούν από κάθε σπιθαμή της γης. 

Αυτά είδε ο παγκόσμιο κολοσσός Apple και αποφάσισε να κάνει μπάσιμο την κατάλληλη στιγμή. Με την Pepsi να αποχωρεί έπειτα από την λήξη του 10ετούς συμβολαίου, η θέση του κεντρικού χορηγού έμεινε κενή. Έτσι λοιπόν η εταιρία από την Καλιφόρνια προσέφερε 250 εκ. ευρώ, με σκοπό να προβάλλεται το brand name της για τα επόμενα 5 χρόνια.

Πρόκειται για το μέγιστο ποσό που αναζητούσε το NFL και κατά πάσα πιθανότητα επηρέασε και την χθεσινή ανακοίνωση με την πρώτη headliner του φετινού Super Bowl. Πρόκειται για την θρύλο της pop/rnb μουσικής, Rihanna, που στο άκουσμα του ονόματος της κυριάρχησε πανικός στα social media.

Μάλιστα η Apple δε σταματά εδώ και προσπαθεί να εισχωρήσει ακόμη περισσότερο στη διοργάνωση, πραγματοποιώντας προσφορά για τα τηλεοπτικά δικαιώματα. Οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται ακόμη σε εξέλιξη, καθώς υπάρχουν αρκετοί ακόμη μνηστήρες με πολύ δυνατές οικονομικές προτάσεις. Το μέλλον θα δείξει...

Αντώνης Νιανιάς
www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης