Sports Βusiness

UEFA: Προσβλέπει σε θεαματική αύξηση στα 686 εκατομμύρια ευρώ, το ποδόσφαιρο γυναικών!

UEFA: Προσβλέπει σε θεαματική αύξηση στα 686 εκατομμύρια ευρώ, το ποδόσφαιρο γυναικών!

Η ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου μετά από έρευνά έφτασε στο συμπέρασμα πως η εμπορική αξία του ποδοσφαίρου γυναικών σε βάθος εντεκαετίας θα αντιστοιχεί σε 686 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.

Το ποδόσφαιρο γυναικών δεν κάνει πλέον βήματα προόδου αλλά άλματα και αυτό είναι κάτι ευκόλως αντιληπτό. Η δημοτικότητα αυξάνεται συνεχώς χρόνο με το χρόνο, με το Καμπ Νόου να κατακλύζεται από φίλους των «Μπλαουγκράνα» για τα προημιτελικά και τα ημιτελικά του Champions League και το πρόσφατο Euro Γυναικών, στη χώρα γέννησης του αθλήματος, να προσελκύει δεκάδες κόσμου και να σπάει κάθε προηγούμενο.

Ο σκοπός της UEFA είναι να κάνει το ποδόσφαιρο γυναικών ευρέως γνωστό έχοντας το προϊόν ως ένα μέσω παρακίνησης και έμπνευσης καθώς και προσέλκυσης οικογενειών. Αν όλα πάνε κατ’ ευχήν και το The Business Case for Women's Football ή αλλιώς η ερεύνα της ευρωπαϊκής ομοσπονδία επιβεβαιωθεί, τότε η βάση των θαυμαστών θα μπορούσε να αυξηθεί από τα 144 εκατομμύρια σε 328.

Στο πλαίσιο αυτό και προς ενίσχυση του αθλήματος, η έρευνα του κυβερνόντος σώματος κινήθηκε σε 20 προτάσεις προς τα εκάστοτε σωματεία και τις λίγκες, η πιστή ακολουθία των οποίων υπολογίζεται πως θα φέρει την εκτόξευση.

Η Ναντίν Κέσλερ, επικεφαλής της UEFA για το ποδόσφαιρο γυναικών, δήλωσε ότι το προιόν παρουσιάζει συναρπαστικό επίπεδο ανάπτυξης και πως: «Οι δυνατότητες του γυναικείου παιχνιδιού είναι απεριόριστες», συζητώντας για τα αποτελέσματα της μελέτης του Business Case for Women's Football. Παράλληλα εξέφρασε την πεποίθησή της ότι γίνονται ενέργειες για να ανέβει το ποδόσφαιρο γυναικών στα ύψη, κάτι που φαινόταν αδιανόητο μόλις λίγα χρόνια πίσω.

Όλα αυτά βέβαια εξηγούνται  από τη συνολική συμμετοχή 574.875 χιλιάδων υποστηρικτών στο τουρνουά της Αγγλίας και το γεγονός της τεράστιας απήχησης που έσπασε κάθε προηγούμενο ρεκόρ, (18.544) μέση προσέλευση. Φυσικά ο τελικός της Αγγλίας με τη Γερμανία στο Γουέμπλει αλλά και το ματς της πρεμιέρας των «λιονταρίνων» κόντρα στην Αυστρία στο Μάντσεστερ ήταν εκείνα που παρακολούθησε ο περισσότερος κόσμος.

Η έρευνα εστίασε στις «ρίζες του οικοδομήματος» και εξέτασε την πρόοδο των εγχώριων πρωταθλημάτων καθώς και τη νέα μορφή του Champions League γυναικών, για την οποία υπάρχει κεντρικό μάρκετινγκ και τηλεοπτική κάλυψη. «Όπως δείχνει αυτή η έκθεση, τώρα είναι η ώρα να αξιοποιήσουμε τη δυναμική που δημιουργήσαμε μαζί και να επενδύσουμε», κατέληξε η Κέσλερ.

Μάνος Φυρογένης
www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης