Sports Βusiness

Ατλέτικο Μαδρίτης: Τέλος «εποχής» για το Wanda Metropolitano και γερό... μπάσιμο της Allianz!

Ατλέτικο Μαδρίτης: Τέλος «εποχής» για το Wanda Metropolitano και γερό... μπάσιμο της Allianz!
Η συμφωνία της Ατλέτικο Μαδρίτης με το Wanda Group για την ονοματοδοσία του γηπέδου της λήγει στα τέλη Ιουνίου, με την Allianz να «καραδοκεί» για ένα νέο, σπουδαίο deal.
Ένα από τα μεγαλύτερα εμπορικά «όπλα» της Ατλέτικο Μαδρίτης, αν όχι το μεγαλύτερο, είναι το γήπεδο-στολίδι που διαθέτει. 
 
Το Wanda Metropolitano, πέντε χρόνια αφότου άνοιξε τις πύλες του πλήρως ανακαινισμένο, έχει μπει για τα καλά στη ζωή όχι μόνο των «ροχιμπλάνκος», αλλά της παγκόσμιας ποδοσφαιρικής κοινότητας. Αποτελεί έναν πόλο έλξης, ο οποίος, όμως, από την 1η Ιουλίου του τρέχοντος έτους, ίσως αλλάξει «σελίδα». Αρχικά ως προς την ονομασία και... βλέπουμε!
 
Πιο συγκεκριμένα, τα δικαιώματα της ονοματοδοσίας του γηπέδου λήγουν στις 30 Ιουνίου του 2022 και καθώς φαίνεται, ήδη η Ατλέτικο προετοιμάζεται για την επόμενη ημέρα που ίσως την βρει να συμπορεύεται με την Allianz!
 

Ναι, σωστά. Πρόκειται για την εταιρεία που εδρεύει στο Βερολίνο και έχει χαρίσει το όνομά της -με το αζημίωτο- τόσο στην έδρα της Μπάγερν Μονάχου, όσο και σε αυτήν της Γιουβέντους.
 
Οριστική συμφωνία δεν υπάρχει, αλλά μοιάζει ως το πρώτο φαβορί, με βάση τα δημοσιεύματα της 2playbook. Μάλιστα, το ίδιο μέσο τονίζει πως τουλάχιστον 10 εκατ. ευρώ ανά σεζόν -όσα προσέφερε και το Wanda Group επί πέντε χρόνια- θα χρειαστούν για να επικυρωθεί το deal. 
 
Παράλληλα, σημειώνεται πως οι Μαδριλένοι ανανέωσαν τη συνεργασία τους με τη Hyundai έως το καλοκαίρι του 2023. Οι δυο τους συμπορεύονται από το 2018 και ο σύλλογος θα συνεχίσει να διαφημίζει την εταιρεία αυτοκινήτων στα μανίκια της φανέλας του, έναντι 5 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
 
Φάνης Τσοκανάς

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης