Sports Βusiness

WNBA: Νέα συνεργασία με το Twitter και την κοινότητα να δείχνει αμείωτο ενδιαφέρον!

WNBA: Νέα συνεργασία με το Twitter και την κοινότητα να δείχνει αμείωτο ενδιαφέρον!

Το WNBA ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας του με το Twitter, με τους αριθμούς των streams να μην έχουν απογοητεύσει καθόλου.

Τα χέρια για την ανανέωση της συνεργασίας τους έδωσαν το WNBA με το Twitter. Η ανανεωμένη συμφωνία περιλαμβάνει δικαιώματα ροής για 12 παιχνίδια κανονικής περιόδου, συμπεριλαμβανομένου του αγώνα έναρξης της σεζόν, καθώς και διευρυμένο περιεχόμενο στην πλατφόρμα. Οι όροι δεν αποκαλύφθηκαν, αλλά δημοσιεύματα αναφέρουν ότι η συμφωνία του 2021 έφτανε μέχρι και τα 250.000 $.

Το WNBA έκλεισε την πρώτη του συμφωνία με το Twitter το 2017 μαζί με μια σειρά από άλλες συμφωνίες για τα μέσα ενημέρωσης νέας εποχής, μαζί και μιας συμφωνίας με την ως επί το πλείστον ανενεργή πλατφόρμα ροής μουσικής TIDAL. Το WNBA ήταν το πρώτο επαγγελματικό αθλητικό πρωτάθλημα γυναικών που συνεργάστηκε επίσημα με την πλατφόρμα, το οποίο έκτοτε συνεργάζεται με το National Women's Hockey League.

Στο διάστημα από τότε που η πρώτη ζωντανή ροή ενός παιχνιδιού στην πλατφόρμα είχε πάνω από 1,1 εκατομμύρια προβολές, το 60% των οποίων προέρχονταν από χώρες εκτός των ΗΠΑ, το Twitter έχει γίνει βασικό μέρος της στρατηγικής αφοσίωσης των θαυμαστών του WNBA.

Ο βασικός λογαριασμός του πρωταθλήματος, @WNBA, αυξάνεται σταθερά τα τελευταία χρόνια, προσθέτοντας σχεδόν 200.000 ακόλουθους από τον Μάιο του 2018. Στις 8 Οκτωβρίου, το Twitter Sports κυκλοφόρησε μια διαφήμιση που υπογραμμίζει ειδικά την διαδικτυακή κοινότητα που έχει δημιουργηθεί γύρω από το WNBA, το #WNBATwitter.

Η διαφήμιση έχει συγκεντρώσει 21,2 εκατομμύρια προβολές μέχρι σήμερα και το #WNBATwitter έχει γίνει από τότε επίσημο «hashflag» του Twitter. Αρκετές άλλες σημαίες κατακερματισμού για συγκεκριμένες ομάδες έχουν δημιουργηθεί για χρήση από τους οπαδούς κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2022.

Αν και το WNBA δεν έχει διαθέσει στο κοινό δεδομένα τηλεθέασης από τις σεζόν 2018–2021, οι ροές δωρεάν προβολής αγώνων του Twitter είχαν κατά μέσο όρο 613.000 μοναδικούς θεατές το 2017. Τρία από τα 20 παιχνίδια που προσφέρονται κορυφώθηκαν στους 1,1 εκατομμύρια θεατές.

Ξανθίππη Δασκαλάκη

www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0