Sports Βusiness

Μπαρτσελόνα: «Mes que un club» στα εύκολα, άδειο Καμπ Νόου στα δύσκολα;

Μπαρτσελόνα: «Mes que un club» στα εύκολα, άδειο Καμπ Νόου στα δύσκολα;

Η τελευταία διετία είναι εκ των πραγμάτων δύσκολη για την Μπαρτσελόνα, οικονομικά και αγωνιστικά, αλλά πλέον εγείρονται ερωτηματικά και για τη στήριξη του κόσμου, αφού η εικόνα του Καμπ Νόου στο ξεκίνημα της σεζόν είναι αποκαρδιωτική!

Ο οικονομικός κλοιός που σφίγγει, η αποχώρηση του Λιονέλ Μέσι, η αγωνιστική κάμψη, είναι μόλις μερικοί από τους λόγους που οι φίλοι της Μπαρτσελόνα έχουν απογοητευθεί από την εικόνα του συλλόγου.

Είτε πρόκειται για εκρήξεις αγάπης, είτε για εκρήξεις θυμού, τα συναισθήματά τους δεν κρύβονται! Αντιθέτως, γίνονται πλήρως κατανοητά αν κοιτάξει κανείς την εικόνα στις κερκίδες του Καμπ Νόου, που τείνει να γίνει από μία -κακή- εξαίρεση, ο κανόνας!

Η Μπαρτσελόνα έγραψε ιστορικό -ευρωπαϊκό- χαμηλό απέναντι στη Ντιναμό Κιέβου, αφού συγκέντρωσε 45.968 οπαδούς στις εξέδρες της (20/10, 1-0), αριθμό που αποτελεί αρνητικό ρεκόρ για τον σύλλογο στο Champions League την τελευταία δεκαετία. Ήταν 6 Δεκεμβρίου του 2011, όταν οι «μπλαουγκράνα» αγωνίστηκαν μπροστά σε ένα μικρότερο κοινό, 37.374 θεατών, απέναντι στην Μπάτε Μπορίσοφ.

Όπως γίνεται αντιληπτό, ένα γήπεδο 99.354 θέσεων, όπως το Καμπ Νόου, δεν κάλυψε ούτε το 50%, ακόμα κι αν από την 1η Οκτωβρίου είναι πλήρως διαθέσιμο στο κοινό, χωρίς περιορισμούς λόγω κορονοϊού!

Το οικονομικό «πλήγμα» από τις άδειες -για τα δεδομένα της Μπαρτσελόνα- εξέδρες είναι τεράστιο και φαίνεται από το γεγονός, πως μόνο από το El Classico, ο σύλλογος έβαλε περίπου 4.5 εκατ. ευρώ στα «ταμεία» του!

Κάνοντας μία σύγκριση με την τελευταία σεζόν που ο κόσμος γέμιζε τα γήπεδα, το τότε ντέρμπι με τη Ρεάλ Μαδρίτης είχε συγκεντρώσει 93.426 άτομα (18/12/2019, 0-0), ενώ και τα έτερα ματς του Οκτώβρη του 2019, είχαν αρκετά διαφορετική εικόνα από τα φετινά:

Μπαρτσελόνα – Ίντερ (02/10, 2-1), 86.141 θεατές

Μπαρτσελόνα - Σεβίλλη (06/10, 4-0), 81.331 θεατές

Μπαρτσελόνα - Ρεάλ Βαγιαδολίδ (29/10, 5-1), 59.896 θεατές

Ακόμα και απέναντι στη σχετικά άσημη Σλάβια Πράγας (05/11/2019, 0-0), συγκεντρώθηκαν 67.023 άνθρωποι για να παρακολουθήσουν το παιχνίδι -σε αντίθεση με το φετινό της Ντιναμό Κιέβου- ενώ απέναντι Βαλένθια, στο δεύτερο διαθέσιμο ματς για επιστροφή της έδρα των «μπλαουγκράνα» στην… κανονικότητά της, βρέθηκαν μόλις 47.317 άνθρωποι.

Ναι, εν μέρει είναι λογικό. Η ομάδα δεν αποδίδει καλό ποδόσφαιρο, το κλίμα για τον υπάρχοντα προπονητή είναι εξαιρετικά άσχημο και η απόλυτη «σημαία» της σύγχρονης εποχής, αποχώρησε εν μία νυκτί! Ωστόσο, το σύνηθες μότο των ομάδων που δοκιμάζονται στα δύσκολα, είναι στιγμή να πάρει σάρκα και οστά.

Η Μπαρτσελόνα, άλλωστε, πάντοτε αποτελούσε απτή διαφήμιση του «Mes que un club», που σήμερα μοιάζει πιο επίκαιρο από ποτέ.
Εικόνα


Αν δεν υψώσουν οι οπαδοί της «ασπίδα», έως ότου καταφέρει να σηκωθεί, ποιος θα το κάνει;

Εκτός κι αν οι συγκυρίες αποδειχθούν, ως το τέλος μίας δύσκολης και μεταβατικής σεζόν, δυνατότερές τους!

Φάνης Τσοκανάς

www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0