Καρώ Σημαία

Formula 1: Τα 5+1 πράγματα που μάθαμε από την πρεμιέρα του πρωταθλήματος στο Μπαχρέιν!

Formula 1: Τα 5+1 πράγματα που μάθαμε από την πρεμιέρα του πρωταθλήματος στο Μπαχρέιν!

Η πρώτη καρώ σημαία της χρονιάς έπεσε στο Μπαχρέιν την Κυριακή (5/3) αναδεικνύοντας ως νικητή το αδιαφιλονίκητο φαβορί, Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός κέρδισε για πρώτη φορά στο Σακχίρ και με τον Πέρεζ να έρχεται δεύτερος, η Red Bull έκανε το 1-2 ξεκινώντας την σεζόν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Μεγάλη έκπληξη, ο Φερνάντο Αλόνσο που ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του πόντιουμ ύστερα από μια εξαιρετική κούρσα με το πολύ καλό φετινό μονοθέσιο της Άστον Μάρτιν.


Η πρεμιέρα του πρωταθλήματος του 2023 δεν απογοήτευσε. Αν και είχαμε ήδη από τα δοκιμαστικά μια εικόνα σχετικά με την απόδοση των φετινών μονοθεσίων, ο πρώτος αγώνας στο Μπαχρέιν μας έμαθε 5+1 πράγματα για το πως μπορεί να εξελιχθεί η φετινή σεζόν.

Ο 41χρονος Αλόνσο είναι έτοιμος να επιστρέψει στους τίτλους.

Ο Ισπανός οδηγός πέρυσι δεν είχε μια ιδανική σεζόν με την Αλπίν. Τερμάτισε ένατος στο πρωτάθλημα με 81 βαθμούς, ενώ κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος έξι φορές δεν κατάφερε καν να δει την καρώ σημαία και εγκατέλειψε τον αγώνα. Φέτος, όπως όλα δείχνουν, τα δεδομένα έχουν αλλάξει. Η Άστον Μάρτιν έχει φτιάξει ένα μονοθέσιο ικανό να κερδίζει αγώνες και να κοντράρει τις πανίσχυρες Red Bull των Πέρεζ και Φερστάπεν.

 Ο Αλόνσο είναι 41 ετών και 220 ημερών. Είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος οδηγός που ανεβαίνει στο πόντιουμ τα τελευταία 37 χρόνια! Ο οδηγός της Άστον Μάρτιν φαίνεται πως έχει… ξανανιώσει και είναι έτοιμος να διεκδικήσει ένα ακόμη πρωτάθλημα.  

Η παλιά… κακή Φεράρι

Με τον Σαρλ Λεκλέρκ εκτός συνέχειας από τον 41ο γύρο και τον Κάρλος Σάινθ στην πέμπτη θέση, η Φεράρι ήταν η μεγάλη χαμένη της πρώτης «στροφής» του φετινού πρωταθλήματος. Η αλλαγή που έγινε στον διευθυντή στρατηγικής μετά την απομάκρυνση του Ματία Μπινότο, ίσως δεν ήταν τελικά η λύση. Η κακή απόδοση της ομάδας στο Μπαχρέιν θύμισε την περσινή σεζόν με τις λάθος στρατηγικές που κράτησαν τον Λεκλέρκ και τον Σάινθ, δυο πολύ ικανούς οδηγούς, μακριά από την διεκδίκηση του τίτλου. Ο ίδιος ο Μονεγάσκος στην συνέντευξή του μετά τον αγώνα επεσήμανε πως δεν είχε καμία προειδοποίηση από την ομάδα του για το ότι πρόκειται να σβήσει ο κινητήρας του, δηλώνοντας απογοητευμένος από το αδιευκρίνιστο ακόμα τεχνικό πρόβλημα…

Ευχάριστη έκπληξη η επιστροφή του Στρόλ.

Ο Λάνς Στρόλ με την έτερη Άστον Μάρτιν προκάλεσε αναταραχές στην ομάδα μόλις μια εβδομάδα πριν την έναρξη των δοκιμών, όταν τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια προπόνησής με ποδήλατο στην Ισπανία. Όλα έδειχναν πως δεν θα μπορούσε να αγωνιστεί στο Μπαχρέιν, ωστόσο ο Καναδός επέστρεψε πολύ δυναμικά καταφέρνοντας να τερματίσει έκτος δίνοντας επικές μάχες με τον Λιούις Χάμιλτον στο γκριντ. Το Ρ6 ήταν η καλύτερη θέση που είχε καταλάβει στην σεζόν 2022 (έκτος στην πίστα της Σιγκαπούρης) και ο Στρόλ με αυτή την επίδοση απέδειξε πως παρά τα προβλήματα, όταν υπάρχει θέληση όλα γίνονται.

Οι νίκες στην F2 δεν εγγυώνται καλά αποτελέσματα και στην F1…

Σε μια απογοητευτική ημέρα και για την Μακλάρεν, επιβεβαιώθηκε για ακόμη μια φορά το ότι η Formula1 διαφέρει πολύ από την Formula 2 και 3. Ο Όσκαρ Πιάστρι, αποτέλεσε το μήλο της έριδος στην διαμάχη μεταξύ της Μακλάρεν και της Αλπίν, με τους Άγγλους να καταφέρνουν τελικά να κάνουν δικό τους τον νεαρό Αυστραλό. Ωστόσο στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, ο πρωταθλητής της F2 δεν εντυπωσίασε και δεν κατάφερε να τερματίσει αφού προέκυψε πρόβλημα στο τιμόνι του, το οποίο δεν μπόρεσε η ομάδα του να διορθώσει. Ο rookie της Μακλάρεν θα χρειαστεί αρκετό καιρό ώστε να προσαρμοστεί στον υψηλό ανταγωνισμό της F1 και να αρχίσει να φέρνει βαθμούς.

Το όριο χρημάτων που επιβλήθηκε στις ομάδες, κάνει πιο ενδιαφέρον το άθλημα.

Η αλλαγή που έγινε πέρυσι στους κανονισμούς, μπορεί πραγματικά να συμβάλει στο να γίνει το πρωτάθλημα πιο ανταγωνιστικό και με περισσότερο θέαμα. Τρανταχτό παράδειγμα είναι η απόδοση της Γουίλιαμς που από τις τελευταίες θέσεις που μας είχε συνηθίσει τις προηγούμενες σεζόν, τερμάτισε με τον Άλμπον και τον Σέρτζαντ στην 10η και 12η θέση αντίστοιχα. Ένα παρόμοιο σενάριο δεν θα μπορούσαμε να το φανταστούμε στις προηγούμενες χρονιές που η αγγλική ομάδα ήταν πάντα η ουραγός στην βαθμολογία.

O Φερστάπεν είναι το μεγαλύτερο φαβορί.

Ο Ολλανδός οδηγός φαίνεται πως δεν έχει αντίπαλο φέτος και ξεκίνησε την σεζόν με την αυτοπεποίθηση του νικητή. Θα επιχειρήσει να κάνει το χατ τρικ σε τίτλους και όπως όλα δείχνουν, έχει και το κατάλληλο μονοθέσιο αλλά και το απαραίτητο ταλέντο ώστε να το επιτύχει παρά τον φετινό ανταγωνισμό ο οποίος προβλέπεται πολύ υψηλός.

Βασιλική Μπαρτζιώτη
www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0