Καρώ Σημαία

Formula 1: Η κίνηση ανθρωπιάς του Ράσελ, η απουσία ηγέτη στο pit wall της Ferrari και 5+1 που μάθαμε στο Silverstone

Formula 1: Η κίνηση ανθρωπιάς του Ράσελ, η απουσία ηγέτη στο pit wall της Ferrari και 5+1 που μάθαμε στο Silverstone

Ο Κάρλος Σάινθ μετά από 150 αγώνες πανηγύρισε την πρώτη του νίκη αν και κατά τη διάρκεια του αγώνα κλήθηκε να αντιμετωπίσει την αδυναμία της ομάδας του να διαχειριστεί κρίσιμες καταστάσεις. Σε έναν επεισοδιακό αγώνα στο Silverstone υπάρχουν ουκ ολίγα πράγματα που μπορούμε να κρατήσουμε.

Γράφει ο Κώστας Ψάρρας

Η παρθενική νίκη του Κάρλος Σάινθ

Αν υπάρχει ένας μεγάλος κερδισμένος από τον αγώνα στη Μεγάλη Βρετανία, είναι ο Κάρλος Σάινθ. Ο Ισπανός πιλότος χρειάστηκε να περιμένει 150 αγώνες για να πανηγυρίσει την πρώτη του pole position και την πρώτη του νίκη στη Formula 1. Η κριτική που δέχεται είναι έντονη για τα όσα δεν έχει κάνει τη φετινή σεζόν και ο Σάινθ χρειαζόταν όσο τίποτα άλλο αυτό το αποτέλεσμα. Το πώς θα του λειτουργήσει και αν θα μπορέσει να μπει στη μάχη του τίτλου θα εξαρτηθεί και από τον ίδιο αλλά και από την ομάδα του. Για την ώρα αυτό που κρατάει είναι ότι έδειξε πώς δεν πήγε στη Scuderia για να είναι ικανοποιημένος με το ρόλο του δεύτερου οδηγού.

Ο απογοητευμένος Λεκλέρ και η αδυναμία του Μπινότο

Είναι οξύμωρο όταν μία ομάδα παίρνει νίκη να αντιμετωπίζει προβλήματα κι όμως αυτό συμβαίνει στη Ferrari. Τα όσα έγιναν στο Silverstone έδειξαν για ακόμη μία φορά ότι η δουλειά του επικεφαλής της Formula 1 μόνο εύκολη δεν είναι. Ο Σάινθ μπορεί να κράτησε την πρωτοπορία του αγώνα εκμεταλλευόμενος το πρόβλημα στο πάτωμα του μονοθεσίου του Φερστάπεν όμως ο ρυθμός του με τη μέση γόμα ήταν προβληματικός. Ο Λεκλέρ αξίωνε προσπέρασμα αλλά η Ferrari αδυνατούσε να πάρει απόφαση. Αυτό που έκανε ήταν να βάλει πίεση στον Σάινθ, απαιτώντας συγκεκριμένο ρυθμό τον οποίο ο Ισπανός τον πετύχαινε αλλά δεν ήταν αρκετός. Με τους γύρους να παιρνούν και τον Χάμιλτον να πλησιάζει, η Ferrari υποχρεώθηκε πρώτα να πει στον Λεκλέρ ότι μπορεί να παλέψει για την πρώτη θέση και στη συνέχεια να δώσει την εντολή για προσπέρασμα. Το αποκορύφωμα της αδυναμίας λήψης κρίσιμης απόφασης ήταν τη στιγμή του αυτοκινήτου ασφαλείας. Η Ferrari είχε το 1-2 και θα μπορούσε να πάρει το maximum των βαθμών αλλά φοβήθηκε το διπλό pit stop και άφησε τον Λεκλέρ στην πίστα με τη σκληρή γόμα. Ο Μονεγάσκος έχει κάθε λόγο να είναι απογοητευμένος αφού αντί να είναι δεύτερος στο πρωτάθλημα τον οδηγών και στο -30 από τον Φερστάπεν, είναι τρίτος και στο -43.

Η επιστροφή της Mercedes θα μας δώσει σπουδαίες μάχες

Η Mercedes έφερε μεγάλο πακέτο αναβάθμισης στο Silverstone όπως είχε κάνει και πέρυσι. Η αλήθεια είναι ότι ελάχιστοι περίμεναν πως θα μπορούσε να κλείσει τόσο πολύ την ψαλίδα τη φετινή σεζόν, κι όμως η εικόνα του Χάμιλτον ήταν εντυπωσιακή. Σε όλο το πρώτο κομμάτι του αγώνα ο Βρετανός ήταν ο ταχύτερος στην πίστα και μάζευε τη διαφορά του από τις Ferrari. Ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ένιωσε άνετα στο μονοθέσιό του και απέδειξε ότι δεν έχει χάσει το κίνητρό του. Αν αυτή η εικόνα επαναληφθεί και στην Αυστρία τότε έχουμε μπροστά μας αγώνες που θα μας μείνουν αξέχαστοι.

Ο Μικ Σουμάχερ τράβηξε… 32 και δεν κάηκε

Μία δεκαετία έχει περάσει από την τελευταία φορά που είδαμε έναν Σουμάχερ να κερδίζει βαθμούς στη Formula 1. Ο Μικ Σουμάχερ χρειάστηκε να περιμένει 32 αγώνες για να τερματίσει στην πρώτη δεκάδα και το πανηγύρισε με την ψυχή του. Ο πιλότος της Haas πάλεψε στους τελευταίους γύρους με τον Μαξ Φερστάπεν και λίγο έλειψε να κάνει και προσπέρασμα κόντρα στον παγκόσμιο πρωταθλητή.

Η εκπληκτική μάχη Πέρεζ – Χάμιλτον – Λεκλέρ

Το highlight της φετινής σεζόν είναι η μονομαχία που είδαμε μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας. Ο Σάινθ πέρασε κατευθείαν τον Λεκλέρ και τον… άφησε στα νύχια των Χάμιλτον και Πέρεζ. Ο Μονεγάσκος είχε τη σκληρή γόμα και ήταν αδύνατο να αντέξει κι όμως τα έδωσε όλα. Κερδισμένος ήταν ο Πέρεζ που ελαχιστοποίησε τη χασούρα για τη Red Bull και ο ίδιος μείωσε τη διαφορά του από τον Φερστάπεν.

H υπέροχη κίνηση ανθρωπιάς του Ράσελ

Όλα αυτά τα συγκλονιστικά που είδαμε στο Silverstone δεν θα είχαν κανένα νόημα αν το halo δεν είχε σώσει τον Ζου. Ο Κινέζος είχε ένα σοκαριστικό ατύχημα μετά από επαφή με τον Ράσελ. Ο Βρετανός πιλότος μπορεί να εγκατέλειψε για πρώτη φορά τη φετινή σεζόν αλλά δεν το σκέφτηκε καν όταν βγήκε από το μονοθέσιό του. Κατευθείαν έτρεξε προς το σημείο που ήταν ο Ζου για να βοηθήσει τον συναθλητή του ο οποίος βρισκόταν στη διαλυμένη Alfa Romeo.

www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0