Καρώ Σημαία

Formula 1: Ο αγώνας της χρονιάς στο Σίλβερστοουν – Παρθενική νίκη για Σάινθ, σοκαριστικό ατύχημα για τον Ζου και… επιστροφή Χάμιλτον!

Formula 1: Ο αγώνας της χρονιάς στο Σίλβερστοουν – Παρθενική νίκη για Σάινθ, σοκαριστικό ατύχημα για τον Ζου και… επιστροφή Χάμιλτον!
Ο 10ος αγώνας της σεζόν τα είχε όλα και ευτυχώς το σύστημα Halo στη Formula 1 έσωσε τον Ζου γιατί τίποτα από όλα αυτά δεν θα τα βλέπαμε. Ο Κάρλος Σάινθ πέρασε από… 40 κύματα αλλά κατάφερε να πανηγυρίσει την πρώτη του νίκη. Ο Πέρες αν και βρέθηκε τελευταίος, εκμεταλλεύτηκε το Safety Car και έδωσε σπουδαίες μάχες με Χάμιλτον και Λεκλέρ, εξασφαλίζοντας τη 2η θέση. Ο Βρετανός της Mercedes έκανε την καλύτερη φετινή του εμφάνιση και συμπλήρωσε το βάθρο.

Γράφει ο Κώστας Ψάρρας

Χωρίς δεύτερη σκέψη, ο αγώνας στο Σίλβερστοουν ήταν ο καλύτερος της φετινής σεζόν. Αν και η απειλή της βροχής δεν επιβεβαιώθηκε, οι ανατροπές ήταν τέτοιες που μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο υπήρχαν μάχες για όλες τις θέσεις. Και όλα αυτά έγιναν μετά από διακοπή μίας ώρας λόγω του σοκαριστικού ατυχήματος του Ζου. Ο πιλότος της Alfa Romeo βγήκε ανέπαφος από μία σφοδρότατη σύγκρουση με τον Ράσελ που έφερε τούμπα το μονοθέσιό του και το προστατευτικό συρματόπλεγμα άντεξε και δεν είχαμε χειρότερες επιπτώσεις. O Kινέζος πιλότος πήγε στο ιατρικό κέντρο και  είναι μια χαρά στην υγεία του.

Στην πρώτη εκκίνηση η Red Bull είχε κάνει την έκπληξη αφού έβαλε μαλακή γόμα στον Φερστάπεν και αυτή του έδωσε την ευκαιρία να περάσει τον Σάινθ. Αυτό όμως δεν κράτησε διότι η κόκκινη σημαία λόγω του ατυχήματος της πρώτης στροφής βγήκε πριν την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου, έτσι η δεύτερη εκκίνηση έγινε και πάλι με τη σειρά των κατατακτήριων δοκιμών.

Η δεύτερη εκκίνηση δόθηκε μία ώρα μετά την πρώτη. Ο Σάινθ άντεξε στην πίεση του Φερστάπεν, ενώ Λεκλέρ και Πέρεζ έδωσαν μεγάλη μάχη, είδαν τις πτέρυγές τους να σπάνε και τελικά να διατηρούν τις θέσεις τους. 

Ο Φερστάπεν πίεσε τον Σάινθ και ο Ισπανός έκανε λάθος στο 10ο γύρο, επιτρέποντας στον παγκόσμιο πρωταθλητή να περάσει. Ο Λεκλέρ ζητούσε από την ομάδα να του επιτρέψει να περάσει. αλλά η Ferrari διατήρησε τον Σάινθ μπροστά. Οι ανατροπές μόλις είχαν αρχίσει αφού ένα πρόβλημα στο μονοθέσιο του Φερστάπεν έφερε και τις δύο Ferrari μπροστά.

Αυτός που είχε τον καλύτερο ρυθμό ήταν ο Χάμιλτον που είχε ανέβει στην 3η θέση αφού ο Πέρες είχε μπει για αλλαγή πτέρυγας και ο Φερστάπεν για αλλαγή ελαστικών. Στη Ferrari η κουβέντα για το ποιος θα μείνει μπροστά κράτησε για ώρα. Τελικά τράβηξαν τον Σάινθ στα Pits για να λύσουν τις διαφορές.

Ο Χάμιλτον κρατούσε εκπληκτικό ρυθμό και προσπαθούσε να χτίσει διαφορά 19 δευτερολέπτων από τους Σάινθ και Λεκλέρ, που είχαν κάνει ήδη την αλλαγή ελαστικών. Η Ferrari έδωσε εντολή να περάσει ο Λεκλέρ για να προστατεύσει την πρώτη θέση. Τελικά η Mercedes έκανε… δώρο στη Ferrari, αφού έκανε αργό Pit stop και έτσι ο Χάμιλτον βγήκε τρίτος.

Ο Λεκλέρ βάδιζε προς μία σημαντικότατη νίκη ενώ ο Σάινθ άντεχε στην πίεση του Χάμιλτον. Κι όμως τίποτα δεν είχε τελειώσει αφού ο Οκόν εγκατέλειψε στον 39ο γύρο και το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα. Ο Λεκλέρ δεν πρόλαβε να μπει στα Pits και αυτό έμελλε να είναι καθοριστικό. Οι υπόλοιποι έβαλαν μαλακή γόμα και ήταν δεδομένο ότι θα είχαν το πλεονέκτημα.

Οι τελευταίοι δέκα γύροι ήταν… μυθικοί. Ο Σάινθ πέρασε τον Λεκλέρ και πίσω Πέρεζ και Χάμιλτον έδωσαν μάχες για τρεις γύρους με τον Μονεγάσκο να αντέχει σε αρκετές περιπτώσεις κόντρα σε κάθε προγνωστικό. 

Όπως ήταν λογικό ηττημένος από αυτές τις μάχες ήταν ο Λεκλέρ με τον Πέρεζ να αξιοποιεί την ταχύτητα της Red Bull και να τερματίζει 2ος. Ο Χάμιλτον ήταν τρίτος δείχνοντας ότι η Mercedes έχει λύσει αρκετά από τα προβλήματα που είχε το φετινό της μονοθέσιο.

Τα αποτελέσματα του αγώνα στο Σίλβερστοουν

Μεγάλη ημέρα για τον Μικ Σουμάχερ που πήρε τους πρώτους του βαθμούς στον 32ο αγώνα του στη Formula 1.


www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης