eSports & Games

Φουντώνει κι άλλο η κόντρα ανάμεσα σε Sony και Microsoft για τα μάτια του Call of Duty

Φουντώνει κι άλλο η κόντρα ανάμεσα σε Sony και Microsoft για τα μάτια του Call of Duty

Πήρε και τρίτους η μπάλα.

Η κόντρα ανάμεσα σε Sony και Microsoft σχετικά με την πρόταση εξαγοράς της Activision Blizzard συνεχίζεται.

Απαντώντας γραπτώς σε δημοσίευση της ρυθμιστικής αρχής ανταγωνισμού της Μ. Βρετανίας, η Sony αναφέρει ότι έγινε πλέον γνωστή η πραγματική πρόθεση της εταιρείας του Redmond που κρύβεται πίσω από τη συγκεκριμένη κίνηση.

Microsoft θέλει το PlayStation να γίνει κάτι σαν τη Nintendo, οπότε θα είναι λιγότερο κοντινός και λιγότερο αποτελεσματικός ανταγωνιστής του Xbox", υποστηρίζει η Sony.

Η τελευταία υποστηρίζει ότι το εταιρικό μοντέλο που ακολουθεί η Nintendo είναι τελείως διαφορετικό, όπως και το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Ακόμα λέει πως η Microsoft θέλει το PlayStation εκτός της αγοράς των shooters που απευθύνονται σε ενήλικές και πέρα από το Call of Duty, αναφέρει σειρές όπως το Doom, το Overwatch, το Halo και το Gears of War.

Επιπλέον, εμμέσως αποκαλύπτει το πότε θα κυκλοφορήσει το PS6, μιας και αναφέρει ότι ως το 2027 που θα έχει κυκλοφορήσει η επόμενη κονσόλα της, θα έχει χάσει το Call of Duty και αυτό θα οδηγήσει σε απώλεια ενός μεγάλου μέρους της βάσης των χρηστών του PlayStation.

Από πλευράς της η Microsoft επιμένει ότι το Call of Duty δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο ή μοναδικό.

"Το Call of Duty δεν αποτελεί σημαντική πηγή εσόδων για τη Sony αλλά τα χρήματα που κερδίζει από αυτό είναι ένα μικρό μέρος από όσα βάζει στο ταμείο της παγκοσμίως. Το 2022, οι παίκτες του Call of Duty πέρασαν ουσιαστικά τον ίδιο χρόνο στο Xbox με τους παίκτες των FIFA, Fortnite, Grand Theft Auto, Minecraft, NBK 2K και Rocket League. Είναι σημαντικό ότι επίσης πέρασαν περίπου το ίδιο ποσοστό χρόνου παίζοντας άλλα franchises. Αυτό δεν συνάδει με το ότι το Call of Duty έχει μεγαλύτερη ικανότητα και αυξάνει την πιθανότητα αγορών περιεχομένου που αφορούν άλλα δημοφιλή franchises", υποστηρίζει η Microsoft.

Επίσης, φέρνει ως παράδειγμα τη Nintendo και το Steam, που ευημερούν παρά το γεγονός ότι το Call of Duty απουσιάζει από αυτές τις πλατφόρμες.

Τέλος, η μπάλα πήρε και το Battlefield, το οποίο η Sony δεν θεωρεί επαρκές για να ανταγωνιστεί το Call of Duty, με δεδομένο ότι οι πωλήσεις των δύο σειρών τα χρόνια που βρίσκονται στην αγορά, απέχουν μεταξύ τους εκατοντάδες εκατομμύρια αντίτυπα.

Νικήτας Καβουκλής

www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης