eSports & Games

Αύξηση των ωρών θέασης στο Twitch τον Αύγουστο

Αύξηση των ωρών θέασης στο Twitch τον Αύγουστο

Ο Αύγουστος ήταν ο μήνας που τα νούμερα θέασης του Twitch αυξήθηκαν, ξεπερνώντας τις 1,7 δισ. ώρες όπου είχαν κολλήσει τον Ιούλιο και τον Ιούλιο.

Σύμφωνα με το State of the Stream report που έδωσαν στη δημοσιότητα η StreamElements και η ιστοσελίδα Rainmaker.gg, η θέαση στη δημοφιλή πλατφόρμα τον μήνα που προηγήθηκε έφτασε τις 1,9 δισ. ώρες. Έτσι λοιπόν, το Twitch βρίσκεται πολύ κοντά στο να πιάσει τις 2 δισ. ώρες, επίδοση που αγνοεί από τον Ιανουάριο του 2022 και μετά.

Πορεία αντίθετη για το Facebook Gaming, με τις ώρες θέασης στην πλατφόρμα να καταγράφουν μείωση σε σχέση με έναν μήνα πριν. Πιο συγκεκριμένα, το κοινό βοήθησε το Facebook Gaming να φτάσει τις 399 εκ. ώρες, νούμερο που είναι μειωμένο σε σχέση με τα 424 εκ. του Ιουλίου, περίοδο για την οποία είχε αναφερθεί επίσης πτώση, έστω και πολύ μικρή.

Όσο για τον τρίτο της παρέας του ανταγωνισμού, το YouTube Gaming, η πορεία που ακολούθησε ήταν ανοδική, πιάνοντας τις 305 εκ. ώρες θέασης τον Αύγουστο, 12 εκ. περισσότερες συγκριτικά με τον Ιούλιο.

Ως συνήθεις ύποπτοι μπορούν να χαρακτηριστούν οι κατηγορίες περιεχομένου που βοήθησαν το Twitch να σημειώσει την επίδοση των 1,9 δισ. ωρών. Η κατάταξη στην πρώτη δεκάδα έχει ως εξής:

1. Just Chatting- 255 εκατ.

2. League of Legends- 113 εκατ.

3. Grand Theft Auto V- 112 εκατ.

4. Valorant- 110 εκατ.

5. Apex Legends- 49 εκατ.

6. Counter- Strike: Global Offensive- 49 εκατ.

7. Minecraft- 48 εκατ.

8. Slots- 43 εκατ.

9. Dota 2- 43 εκατ.

10. Fall Guys- 42 εκατ.

 

Η αντίστοιχη δεκάδα του YouTube είναι η ακόλουθη:

1. Minecraft- 24 εκατ.

2. Garena Free Fire- 14 εκατ.

3. Apex Legends- 11 εκατ.

4. Monster Hunter Rise- 8,5 εκατ.

5. Valorant- 8 εκατ.

6. League of Legends- 7,6 εκατ.

7. Grand Theft Auto Online- 6 εκατ.

8. Fortnite- 5,8 εκατ.

9. Battlegrounds Mobile India- 5,7 εκατ.

10. Fall Guys- 5,7 εκατ.

 

Νικήτας Καβουκλής

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης