eSports & Games

Το Nintendo Switch στην κορυφή των προτιμήσεων για τους Ευρωπαίους καταναλωτές τον Μάρτιο

Το Nintendo Switch στην κορυφή των προτιμήσεων για τους Ευρωπαίους καταναλωτές τον Μάρτιο

Οδηγεί την άνοδο των πωλήσεων της βιομηχανίας του gaming.

Οι πωλήσεις video games στην Ευρώπη συνεχίζουν να σημειώνουν άνοδο, έχοντας ως οδηγό την επιτυχία του Nintendo Switch αλλά και του Elden Ring.

Τον Μάρτιο πουλήθηκαν περίπου 332.000 κονσόλες για video games (σε χώρες που δεν περιλαμβάνουν δύο από τις μεγαλύτερες αγορές, αυτή της Γερμανίας και εκείνη της Μ. Βρετανίας). Πρόκειται για αύξηση της τάξης του 14% σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο, αλλά πτώση σε ποσοστό 39% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο το 2021. Πιο δημοφιλές σύστημα το Nintendo Switch με πωλήσεις αυξημένες κατά 9% από έτος σε έτος. Στην δεύτερη θέση τα Xbox Series X και Xbox Series S, ενώ στο τρίτο σκαλοπάτι βρέθηκε το PS5, κυρίως λόγω των συνεχιζόμενων ελλείψεων.

Την ίδια περίοδο πουλήθηκαν περισσότερα από 14,2 εκ. αντίτυπα video games (σε ψηφιακή και φυσική μορφή), αριθμός αυξημένος κατά 34% από έτος σε έτος. Πρώτο σε προτιμήσεις για δεύτερο συνεχόμενο μήνα ήταν το Elden Ring, με το 69% των πωλήσεών του να πραγματοποιείται σε ψηφιακή μορφή, μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων Xbox Live, PSN και Steam. Στη δεύτερη θέση το Gran Turismo 7 της Sony. Οι πωλήσεις των φυσικών εκδόσεών του αντιστοιχούν στο 58% του συνόλου. Επιπλέον, η έκδοση για το PS5 ήταν η πλέον δημοφιλής και αντιστοιχεί στο 64% των όσων πουλήθηκαν, με το υπόλοιπο 36% να αντιστοιχεί στο PS4. To Elden Ring ήταν πρώτο σε Μ. Βρετανία και Γερμανία, ενώ το Gran Turismo 7 πρώτευσε σε Γαλλία, Ισπανία και Ιταλία. Άλμα σημείωσαν οι πωλήσεις του Grand Theft Auto 5, σε ποσοστό 65% συγκριτικά με τον Μάρτιο του 2021. Αυτό οφείλεται κυρίως στην κυκλοφορία του σε PS5, Xbox Series X και Xbox Series S. Από το σύνολο των πωλήσεων του Grand Theft Auto 5, το 35% προέρχεται από την έκδοση του PS5, το 22% από το PS4, το 19% από κονσόλες Xbox Series, το 14% από το PC και το 10% από το Xbox One.

Σχεδόν 1,32 εκ. περιφερειακά πουλήθηκαν στην Ευρώπη τον Μάρτιο, με τη μερίδα του λέοντος να ανήκει στη Sony. Για την πρώτη θέση «πάλεψαν» το DualShock 4 του PS4, με το DualSense του PS5 και νικητής αναδείχτηκε το δεύτερο, με τη διαφορά τους να είναι μόλις 1.000 μονάδες. Πολύ λιγότερες πωλήσεις για τα Joy-Cons του Nintendo Switch που βρέθηκαν στην τρίτη θέση και στην τέταρτη τα ασύρματα χειριστήρια του Xbox. Την πεντάδα συμπληρώνει το Pulse 3D Headset της Sony.

Η Sony κυριάρχησε και στον τομέα των προπληρωμένων καρτών. Περίπου 1,4 εκ. κάρτες πουλήθηκαν τον προηγούμενο μήνα, αριθμός που αντιπροσωπεύει αύξηση της τάξης του 40% από έτος σε έτος και 14% από μήνα σε μήνα. Κορυφαίες σε προτιμήσεις οι προπληρωμένες κάρτες για το PlayStation Wallet. Στο νούμερο δύο οι κάρτες για το eShop της Nintendo, στην τρίτη θέση οι δωροκάρτες του Xbox Live και ακολουθούν οι κάρτες του Roblox και εκείνες του PlayStation Plus.

Η λίστα με τα δέκα κορυφαία video games περιλαμβάνει τα εξής:

1. Elden Ring (Bandai Namco)    

2. Gran Turismo 7 (Sony)

3. FIFA 22 (EA)

4. Grand Theft Auto 5 (Rockstar)

5. Kirby and the Forgotten Land (Nintendo)*

6. WWE 2K22 (2K Games)

7. Horizon Forbidden West (Sony)

8. Pokémon Legends: Arceus (Nintendo)*

9. F1 2021 (EA)

10. Tiny Tina's Wonderlands (2K Games)

*Δεν υπάρχουν στοιχεία για τις πωλήσεις ψηφιακών εκδόσεων

Νικήτας Καβουκλής

www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0