eSports & Games

Ξεπέρασαν το 1,5 εκ. οι παίκτες του Facebook Gaming

Ξεπέρασαν το 1,5 εκ. οι παίκτες του Facebook Gaming
Διαρκής επέκταση και συμφωνία με την Ubisoft.

Η Facebook έχει βάλει ως στόχο να επεκταθεί όσο το δυνατό περισσότερο και μάλιστα άμεσα στον χώρο των video games. Ήδη η πλατφόρμα cloud steaming Facebook Gaming μετράει, κατά μέσο όρο, πάνω από 1,5 εκατομμύρια παίκτες μηνιαίως και ο αριθμός αναμένεται να αυξηθεί το επόμενο διάστημα. Η προσπάθεια θα ενισχυθεί και από την πρόσφατη συμφωνία με την Ubisoft, με παιχνίδια όπως τα Assassin's Creed Rebellion, Hungry Shark Evolution και Hungry Dragon, που θα είναι προσβάσιμα και μέσω του Facebook Gaming. Αργότερα, μέσα στο 2021, θα προστεθούν το Mighty Quest και το Trials Frontier.

Πρόσφατα, ο κατάλογος των video games επεκτάθηκε με το Roller Coaster Tycoon Touch της Atari και το Legacy Heroes Unboxed της Gameloft. Επόμενο σημαντικό βήμα θα είναι η έλευση του Facebook Gaming και σε συσκευές με λειτουργικό iOS, εγχείρημα όχι και τόσο εύκολο, λόγω της πολιτικής που ακολουθεί η Apple, η οποία προσφέρει το ανταγωνιστικό Apple Arcade, με δεκάδες τίτλους, έναντι όμως μηνιαίας συνδρομής.

H τεχνολογία cloud streaming προστέθηκε στο Facebook τον Οκτώβριο του 2020. Τώρα, καλύπτει το 98% της επικράτειας των ΗΠΑ και το Φθινόπωρο του 2021 θα υπάρχει 100% κάλυψη. Επιπλέον, έχει αρχίσει η διαθεσιμότητά του στον Καναδά και το Μεξικό, ενώ στις αρχές του 2022 θα προστεθούν στον χάρτη η κεντρική και η δυτική Ευρώπη.

Δεν υπάρχουν πρωτοκλασσάτα παιχνίδια, όπως αυτά που μπορεί να βρει κανείς σε PC και κονσόλες ή ακόμα και στο xCloud της Microsoft και η λογική λέει πως κάτι τέτοιο δεν θα γίνει ποτέ. Θέληση της Facebook είναι να μπορεί να προσφέρει free to play games, με όχι ιδιαίτερες τεχνικές απαιτήσεις, που μπορούν να παιχτούν είτε από έναν, είτε από περισσότερους χρήστες, σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές. Ανάμεσα στα πλεονεκτήματα είναι οι ταχύτατοι χρόνοι φόρτωσης και η διατήρηση των save files στους servers της υπηρεσίας, οπότε οι παίκτες μπορούν να συνεχίζουν τη διασκέδαση ανά πάσα στιγμή σε διαφορετικές συσκευές.

Η πανδημία του COVID-19 ώθησε ακόμα περισσότερο κόσμο στα video games και είναι λογικό εταιρείες όπως η Facebook να θελήσουν να το εκμεταλλευτούν προς όφελός τους.

Νικήτας Καβουκλής

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0