eSports & Games

Twitch.tv: Ο «Bασιλιάς» του streaming που σπάει κάθε ρεκόρ παρακολούθησης

Twitch.tv: Ο «Bασιλιάς» του streaming που σπάει κάθε ρεκόρ παρακολούθησης
Η πλατφόρμα παγκόσμιας εμβέλειας σημείωσε εξωφρενικά νούμερα τον Απρίλιο.
Το Twitch συνεχίζει την κυριαρχία του στα gaming streams (ή αλλιώς Ροή Δεδομένων), κάνοντας τον προηγούμενο μήνα ρεκόρ επισκεψιμότητας για το 2021. Συγκεκριμένα, τον Απρίλιο συγκέντρωσε περισσότερες από 2.1 δισεκατομμύρια ώρες παρακολούθησης. Στην αντίπερα όχθη, ο κύριος ανταγωνιστής, Facebook Gaming, κατέγραψε μόλις 360 εκατομμύρια ώρες.

Η κατηγορία «Just Chatting» ανέβηκε κατακόρυφα με 283 εκατ. ώρες, με τους τίτλους παιχνιδιών των GTA V, League of Legends, Call of Duty: Warzone, Dota 2, Fortnite, CS:GO, και Apex Legends να ακολουθούν.

Η πρεμιέρα του Twitch έγινε στις 6 Ιουνίου του 2011 σε ένα πολύ διαφορετικό διαδικτυακό περιβάλλον με ελάχιστο ενδιαφερόμενο κοινό. Την παραγωγή του έχει αναλάβει η Twitch Interactive, θυγατρική εταιρία της Amazon. Η εξάπλωση του έγινε με ραγδαίους ρυθμούς και το 2013 αριθμούσε ήδη 45 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες.

Από το Φεβρουάριο του 2014 ήταν η τέταρτη σελίδα σε επισκεψιμότητα σε ολόκληρη την Αμερική. Το 2015 μετρούσε πάνω από 100 εκ. θεατές μηνιαίως, από το 2017 μέχρι και σήμερα αποτελεί τη νούμερο ένα πλατφόρμα στο gaming και από το 2020 και έπειτα έχει πάνω από 3 εκ. μεταδόσεις και 15 εκ. ενεργούς χρήστες ημερησίως.

Μπορεί η ύπαρξη του να συνδέθηκε αρχικά με τον χώρο του gaming προκαλώντας το ενδιαφέρον των νεαρότερων ηλικιών, ωστόσο, η παρούσα εκδοχή του συγκεντρώνει πολύ μεγαλύτερη ποικιλία περιεχομένου.

Εκτός των παιχνιδιών, υπάρχουν αμέτρητες μεταδόσεις διαφόρων προγραμμάτων, από εκπομπές μαγειρικής, γυμναστικής, μουσικά shows μέχρι και περιπτώσεις όπου ο streamer απλά αλληλοεπιδρά με το κοινό του σε διαδικτυακές συζητήσεις.

Το 2017 έγινε η πρώτη επίσημη συνεργασία με αθλητισμό πραγματικού περιβάλλοντος. Το NBA συμφώνησε μαζί του για προβολή των αγώνων της G League και έκτοτε ακολούθησαν πολλά αθλήματα με αποκορύφωμα τη περσινή σεζόν της Premier League που πρόβαλε μέσω Twitch ένα πακέτο των αναμετρήσεων της στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Τέλος, αξιοσημείωτο είναι και το κοινωνικό προφίλ που έχει υιοθετήσει η πλατφόρμα. Το 2013 είχε φιλοξενήσει εκδηλώσεις που είχαν αποφέρει πάνω από 8 εκατομμύρια δολάρια σε φιλανθρωπικά ιδρύματα. Παράλληλα, από το 2017 έχουν γίνει δωρεές που ξεπέρασαν τα 75 εκ. δολάρια αναδεικνύοντας μια πιο ανθρώπινη εκδοχή του Twitch και του κοινού του.

Πάνος Σταμούλης

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0