eSports & Games

Έρευνα: 1.8 δισ. τζίρο θα φτάσει η αγορά των eSports μέχρι το 2026

Έρευνα: 1.8 δισ. τζίρο θα φτάσει η αγορά των eSports μέχρι το 2026
H αγορά των eSports συνεχίζει να μεγαλώνει και πλέον περνάει σε άλλο επίπεδο.
Η αγορά των eSports εκτιμάται πως θα ξεπεράσει σε τζίρο το 1.8 δισ. δολάρια μέχρι το 2026, σύμφωνα με νέες έρευνες. Το άλμα που φαίνεται πως βρίσκεται μπροστά μας για την επόμενη πενταετία είναι αρκετά μεγάλο, τη στιγμή που το 2019 ο τζίρος της αγοράς ήταν στα 691.6 εκ. δολάρια. Πιο σημαντικοί παράγοντες σε αυτή την εξέλιξη είναι η συνεχώς αυξανόμενη δημοφιλία των videogames, οι νέες κυκλοφορίες τίτλων που προωθούν το ανταγωνιστικό τους τμήμα, αλλά και οι συνεχώς αυξανόμενες χορηγίες μεγάλων εταιρειών σε ομάδες του κυβερνοαθλητισμού.

H πανδημία σαφώς και «στοίχισε» στην αγορά των eSports, αφού όλα τα μεγάλα τουρνουά ακυρώθηκαν και μαζί τους χάθηκαν και αρκετά μεγάλα χρηματικά έπαθλα και χορηγίες. Κάποιες εταιρείες συνέχισαν τη δραστηριότητά τους στα eSports μέσω online διοργανώσεων, αλλά σαφώς και η κατάσταση δεν μπορούσε να είναι ίδια.

Η νέα έρευνα τονίζει πως η επιρροή μεγάλων streamers και ομάδων, η πληθώρα παιχνιδιών, οι νέες τεχνολογίες και η μεγάλη αγορά των κινητών τηλεφώνων θα βοηθήσουν τα eSports να πατήσουν άμεσα στα πόδια τους με το τέλος των lockdown και την έναρξη των διοργανώσεων ανά τον κόσμο. Ειδικά για τη γενιά των millennials, η εκτίμηση είναι πως θα μπουν ακόμη πιο δραστήρια στο χώρο των ανταγωνιστικών online games, ενώ πολλά Πανεπιστήμια έχουν δηλώσει την πρόθεσή τους να οργανώσουν και τις επίσημες ομάδες τους για να ξεκινήσουν συμμετοχή σε διάφορα εγχώρια πρωταθλήματα, αλλά και μια σειρά μαθημάτων για να καταρτίσουν τους επόμενους επαγγελματίες παίκτες ή/και streamers.

Έχοντας αφήσει πίσω της μια σχεδόν καταστροφική χρονιά, η αγορά των eSports είδε μεταξύ άλλων και μεγάλο ενδιαφέρον επαγγελματιών και επίσημων διοργανώσεων σε διάφορα αθλήματα για online εκδοχές των πρωταθλημάτων τους. Παίκτες του NBA ξεκίνησαν να παίζουν online μεταξύ τους, γνωστοί wrestlers άρχισαν τα streams και έπαιξαν απέναντι σε fans τους, ενώ FIFA και FIA προώθησαν τα ηλεκτρονικά πρωταθλήματα Champions League και Formula 1. Για το τελευταίο μάλιστα, πέραν των
ταλαντούχων αθλητών των eSports, διοργανώθηκε και μια εξτρά σειρά αγώνων με οδηγούς των κανονικών ομάδων.

Το μέλλον των eSports είναι ευοίωνο και το μόνο ερώτημα που μένει να απαντηθεί μετά το τέλος της πανδημίας είναι πόσο γρήγορα θα φτάσουν τα προβλεπόμενα κέρδη και έσοδα.

Νικητάς Καβουκλής

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0