
Ο Ολυμπιακός σχολίασε με χιούμορ την απήχησή του σε προβολές στα social media και έδειξε με πράξεις και βίντεο το μαθηματικό λάθος. Όλο αυτό σαν απάντηση στη «διαμάχη» Παναθηναϊκού και Παρτιζάν, για το ποιος έχει τις περισσότερες προβολές.
Ο Ολυμπιακός σχολίασε με χιούμορ μία έρευνα που φέρεται να έδωσε η EuroLeague η οποία τον τοποθέτησε στη 17η θέση από τις 18 ομάδες του πρωταθλήματος αναφορικά με τα views τους στα social media.
Με δύο βίντεο, ένα της ανακοίνωσης του Φουρνιέ και ένα του Βεζένκοφ, οι Πειραιώτες έβαλα τα πράγματα στη… θέση τους. Κι’ αυτό γιατί, τα βίντεο αριθμούν 4,8 εκατομμύρια προβολές, ενώ η Euroleague μέτρησε 3,2.
Πιο αναλυτικά, το χιουμοριστικό σχόλιο στα social media γράφει: «Για να δούμε. Έχουμε 3.2 εκατομμύρια προβολές στα social media, αλλά μόλις δύο βίντεο μας στο Instagram έχουν 4.876.815. Ουπς! Κάποιος έκανε κοπάνα από τα μαθηματικά και μετά αρνήθηκε να χρησιμοποιήσει το κομπιουτεράκι».
«Καλό Πάσχα σε όλους»
Let’s see… we have in total 3.2 million views on social media, but only two videos on Instagram have 4,876,815 ! ?
— Olympiacos B.C. (@Olympiacos_BC) April 19, 2025
Oops! Someone played hooky in Mathematics class and then refused to use the calculator!!! ?
Happy Easter everyone! ?#OlympiacosBC pic.twitter.com/Sc9oXwD01n