eSports & Games

Αποκλειστικά στο Battlefield 2042 θα επικεντρωθεί η DICE, δηλώνει η νέα γενική διευθύντρια Rebecka Coutaz

Αποκλειστικά στο Battlefield 2042 θα επικεντρωθεί η DICE, δηλώνει η νέα γενική διευθύντρια Rebecka Coutaz

Δεν υπάρχει χρόνος για άλλα projects.

Η νέα επικεφαλής της DICE δηλώνει ότι το studio δεν έχει χρόνο για να ασχοληθεί με projects πέρα από το Battlefield και στόχος είναι να καθιερωθεί στην αγορά ως κορυφαία εταιρείας στον τομέα των first person shooters. Παρά το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια το studio έχει εργαστεί κυρίως στο Battlefield franchise, κατά καιρούς έχει αναπτύξει και άλλα παιχνίδια, όπως το Mirror’s Edge και η σειρά Star Wars Battlefront.

Στην πρώτη της συνέντευξη, στην ιστοσελίδα GamesIndustry.biz, από τη στιγμή που εντάχθηκε στο δυναμικό της εταιρείας τον περασμένο Νοέμβριο, η Rebecka Coutaz ρωτήθηκε αν η ενασχόληση με projects όπως το Mirror’s Edge ήταν εκτός συζήτησης.

«Εντελώς. Επικεντρωνόμαστε μόνο στο Battlefield 2042. Δεν υπάρχει χρόνος για οτιδήποτε άλλο και αυτό είναι που θέλουμε να κάνουμε. Σε τρία χρόνια θέλουμε να εξελιχθούμε στο first-person shooter powerhouse που η DICE αξίζει να είναι και αυτό θα το πραγματοποιήσουμε», απάντησε η Coutaz.

Έπειτα από το απογοητευτικό λανσάρισμα του Battlefield 2042, η Coutaz τόνισε ότι η DICE έχει ξοδέψει πάνω από έξι μήνες σε διορθώσεις και βελτιώσεις για το παιχνίδι, σε σημείο που ήταν ασφαλές το λανσάρισμα της πρώτης σεζόν περιεχομένου και υποστηρίζει ότι η απόκριση των παικτών ήταν θετική.

«Οι παίκτες απολαμβάνουν το περιεχόμενό που τους έχουμε προσφέρει, οπότε αυτό είναι μια νίκη για εμάς και αισθανόμαστε καλύτερα».

«Η ομάδα βρίσκεται εδώ για να δημιουργεί οτιδήποτε σχετίζεται με το Battlefield, και είναι αφοσιωμένοι στο Battlefield. Έχουμε πολλούς βετεράνους του Battlefield. Οπότε είναι σημαντικό για εμάς να βελτιώσουμε το Battlefield 2042 και την εμπειρία που μπορούμε να προσφέρουμε στους παίκτες. Τους το χρωστάμε», συμπλήρωσε η Coutaz.

Πριν λίγες ημέρες υπήρξαν δημοσιεύματα που υποστήριζαν ότι στα DLCs του Battlefield 2042 εργαζόταν μια πολύ μικρή ομάδα developers, με στόχο απλά να κυκλοφορήσει το περιεχόμενο που είχε υποσχεθεί η DICE και τα υπόλοιπα μέλη της είχαν ξεκινήσει να εργάζονται στο επόμενο παιχνίδι.

Η EA αρνήθηκε τα παραπάνω, με την Coutaz να λέει πως η DICE είχε βάλει ως στόχο να ξεπεράσει το απογοητευτικό λανσάρισμα του Battlefield 2042, ανακτώντας τους fans της.

Νικήτας Καβουκλής

www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης