eSports & Games

Μικρή μείωση για το ποσοστό των gamers στις H.Π.Α.

Μικρή μείωση για το ποσοστό των gamers στις H.Π.Α.
Σταδιακή επάνοδος σε επίπεδα προς Covid-19.

Η πανδημία του Covid-19 και η καραντίνα που επιβλήθηκε παγκοσμίως, ήταν η αιτία να ασχοληθεί με το gaming αρκετός κόσμος, που για διάφορους ως τότε λόγους δεν είχε κάνει το βήμα προς το συγκεκριμένο χόμπι. Όμως μια νέα έκθεση του NPD Group αναφέρει ότι μία μερίδα από αυτούς το έχει ήδη εγκαταλείψει. Πιο συγκεκριμένα, με βάση την μελέτη Evolution of Entertainment 2021, ναι μεν ο αριθμός των κατοίκων των Η.Π.Α. που ασχολούνταν με το gaming αυξήθηκε από το 73% στο 79% του πληθυσμού πριν μερικούς μήνες, όμως ο αριθμός αυτός έχει ήδη πέσει στο 76%.

Παρά τη μείωση, σύμφωνα πάντοτε με το NPD Group, το εξάμηνο που ολοκληρώθηκε τον Ιούλιο του 2021, οι κάτοικοι των Ηνωμένων Πολιτειών ξόδεψαν για αγορές που αφορούν video games 35% περισσότερα χρήματα σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Επιπλέον, αυξήθηκε και ο χρόνος που οι χρήστες αφιέρωσαν στα αγαπημένα τους παιχνίδια. Ο αριθμός των ωρών ανά εβδομάδα ήταν 16,5 τη στιγμή που το 2020 ήταν 14,8 ώρες και 12,7 ώρες το 2019.

Σημειώνεται ότι τη μεγαλύτερη συμβολή στην αύξηση των ωρών είχε η ηλικιακή ομάδα 45- 64 ετών.

«Το περασμένο έτος, πολλοί gamers που ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα 45- 64 ετών επανήλθαν στην αγορά, όχι μόνο για λόγους διασκέδασης αλλά και για να παραμείνουν συνδεδεμένοι με την οικογένεια και τους φίλους τους. Αυτοί συνέχισαν να παίζουν περισσότερο από όσους ανήκουν στις υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες», δήλωσε ο αναλυτής του NPD Group, Mat Piscatella.

«Παρά το γεγονός ότι το ποσοστό όσων ασχολούνται με video games μειώθηκε, ο χρόνος που αφιερώνουν σε αυτά οι μεταξύ 45 και 64 ετών συνέχισε να αυξάνεται. Είναι ξεκάθαρο πως το gaming δεν είναι ένας τομέας που εξαρτάται από παιδιά και εφήβους. Είναι ένας τομέας που απευθύνεται σε ανθρώπους όλων των ηλικιών», συμπλήρωσε ο Piscatella.

Σημαντική συμβολή στην ενασχόληση του κοινού με το gaming είχαν και οι εταιρείες ανάπτυξης παιχνιδιών, που καθ' όλο το διάστημα της καραντίνας δεν σταμάτησαν τις προσφορές σε πρωτοκλασσάτους τίτλους, ενώ αρκετοί δόθηκαν και δωρεάν, στο πλαίσιο πρωτοβουλιών όπως το Play at Home της Sony.

Nικήτας Καβουκλής

www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0