Basket Talk

Η εισβολή των «internationals» εκτόξευσε το NBA και τα νούμερα το αποδεικνύουν (video)

Η εισβολή των «internationals» εκτόξευσε το NBA και τα νούμερα το αποδεικνύουν (video)
To ΝΒΑ βασίζεται όλο και περισσότερο στους μη Αμερικανούς αθλητές και κατ' επέκταση στους φιλάθλους εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών. Όλα αυτά αποδεικνύονται με νούμερα, τα οποία παραθέτει το περιοδικό «Sports Business Journal», στου οποίου το εξώφυλλο φιγουράρει ο Γιάννης Αντετοκούνμπο!

Η κορυφαία μπασκετική λίγκα του πλανήτη πραγματοποίησε το πρώτο της τζάμπολ (19/10 - 02:30, Σέλτικς - Σίξερς 126-117) και το BN Sports σου παρουσιάζει την εισβολή των παικτών που δεν προέρχονται από τις ΗΠΑ. Για να γίνει ευδιάκριτη η κατάσταση, αρκεί να αναλογιστεί κανείς ότι πριν από 30 χρόνια στο πρωτάθλημα υπήρχαν μόλις 21 ξένοι. Την περασμένη σεζόν υπήρξε διάστημα όπου αγωνιζόταν 121, καλύπτοντας το 25% των αθλητών!
rrr_2.jpg

Με αυτόν τον τρόπο το NBA μπήκε στις οθόνες όλο και περισσότερων νοικοκυριών, σε χώρες που η κουλτούρα τους δύσκολα συνάδει με αυτή των κοσμοπολίτικων πολιτειών. Για να γίνουν τα παραπάνω πιο κατανοητά, αρκεί να αναλογιστεί κανείς τον παράδειγμα του «Greek Freak». Δεν είναι τυχαίο που η Ελλάδα βρίσκεται στην 7η θέση παγκοσμίως με τους περισσότερους φίλους της διοργάνωσης.

Δείτε την σχετική λίστα:

Στιγμιότυπο_οθόνης_2022-10-19_194456_1.jpg

Βέβαια τίποτα δεν θα γινόταν πραγματικότητα αν δεν βοηθούσε η αλλαγή πολιτικής του πρωταθλήματος, καθώς η αγορά έχει διευρυνθεί και δίνει ευκαιρίες σε ταλέντα από κάθε σπιθαμή της γης. Σε αυτό φυσικά συντέλεσαν τα επιτυχημένα πρότζεκτ των ΓκασόλΠάρκερΝοβίτσκι, όπως και τα ζωντανά παραδείγματα των GiannisΓιόκιτς και Ντόντσιτς, οι οποίοι άνοιξαν τον δρόμο για εκατομμύρια παιδιά ανά τον πλανήτη...

Όντας όμως στην εποχή της παγκοσμιοποίησης (και κατ' επέκταση της εμπορευματοποίησης), το marketing παίζει πρωταρχικό ρόλο και το NBA γνωρίζει πολύ καλά από διαφήμιση. Γι' αυτό και έχει δημιουργήσει μία ομάδα καταρτισμένου προσωπικού, με χρέος την εξάπλωση του προϊόντος σε όλες τις ηπείρους της Γης

Δείτε τα πρόσωπα πίσω από το πλάνο επέκτασης της λίγκας:

■ Mark Tatum, Deputy Commissioner, Chief Operating Officer, NBA
■ Kelly Flatow, Executive Vice President, Event Management, NBA
■ Samantha Engelhardt, Vice President, Global Strategy and Innovation, NBA
■ Stacy McWilliams, Senior Vice President, Team Marketing and Business Operations, NBA
■ Matt Brabants, Senior Vice President, Head of International Content Partnerships, NBA
■ Kim Bohuny, Head of International Basketball Operations, NBA
■ Troy Justice, Head of International Basketball Development, NBA
■ Victor Williams, Chief Executive Officer, NBA Africa
■ Amadou Gallo Fall, President, Basketball Africa League
■ Ralph Rivera, Managing Director, Europe & Middle East, NBA
■ Leah MacNab, Managing Director, NBA Canada
■ Arnon de Mello, Managing Director, NBA Latin America
■ Michael Ma, Chief Executive Officer, NBA China
■ Ramez Sheikh, Managing Director, NBA Asia and India

Αποδεικνύεται λοιπόν περίτρανα ότι μπάσκετ πλέον παίζουν (και) οι μη Αμερικανοί. Όχι μόνο στο παρκέ, αλλά και στον πακτωλό εκατομμυρίων που συρρέει μέσα από αυτό το, υπέρλαμπρο αθλητικό show. Και για να είμαστε δίκαιοι, μερίδιο στην πίτα δεν κατέχουν μόνο οι Ευρωπαίοι, αλλά και οι Ασιάτες, όπως ο Χατσιμούρα ή οι Αφρικανοί, όπως ο Εμπίντ. Άλλωστε από τους πρώτους, διάσημους All Star, ήταν ο θεόρατος Γιάο Μινγκ. Το μόνο σίγουρο είναι πως η κατάσταση εκτοξεύτηκε με την έλευση του Γιάννη Αντετοκούνμπο... Δεν αποτελεί άλλωστε τυχαία η επιλογή του εξωφύλλου!

Aντώνης Νιανιάς

www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0